جزئیات جلسه نمایندگان با رئیس جمهور منتخب / رئیسی: امیدوار به آینده کشور هستم

نشست کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور منتخب بعد از ظهر امروز سه شنبه با حضور حدود ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار عصر امروز جمعی از نمایندگان با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب، گفت: بیش از 200 نماینده مجلس در این جلسه حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نمایندگان مجلس با آیت الله رئیسی دیدار می کنند

وی با بیان اینکه در این جلسه تعدادی از نمایندگان از جمله روسای کمیسیون های تخصصی مجلس به ایراد نقطه نظرات خود پرداختند، ادامه داد: تعدادی از نمایندگان خانم نیز در این جلسه به ایراد نقطه نظرات خود پرداختند.

نماینده محلات در مجلس تصریح کرد: نمایندگان در ایراد نظرات خود به مشکلات کشور و راههای برون رفت از آن اشاره کردند.

رئیس جمهور منتخب نیز در این نشست با تاکید بر تخصص، دغدغه مندی و دلسوزی نمایندگان مجلس، از تشکیل جلسات مشترک میان دولت و مجلس استقبال کرده و اظهارداشت: دولت و مجلس باید به اولویت‌ها توجه داشته باشند و با نگاهی متوازن در تمامی حوزه‌ها، نه صرفا یک بخش و یا قشر خاصی از جامعه، بلکه تمامی آحاد مردم را مدنظر قرار داده و رفع مشکلات و دغدغه های ایشان را با فوریت پیگیری نمایند.

آیت‌الله رئیسی تاکید کرد: من به آینده کشور بسیار امیدوارم و اطمینان دارم به واسطه داشتن سرمایه عظیم مردم و برخورداری از ظرفیت تمامی بخش‌ها، برون رفت از سختی‌ها و محدودیت‌های موجود، ممکن و دست یافتنی است.

رئیسی گفت: اعتقاد دارم ما باید در جهت رفع مشکلات و گرفتاری های مردم همراه باشیم و دوشادوش یکدیگر بصورت جهادی و شبانه روزی تلاش کنیم وضعیت را به نفع زندگی مردم تغییر دهیم.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه همکاری دولت آینده، مجلس شورای اسلامی و همه بخش ها و نهادها می‌تواند به گشایش در زندگی مردم بیانجامد، اظهار داشت: همراهی و همکاری برای رفع مشکلات و گرفتاری های کشور اقدامی افتخارآمیز و انقلابی است. این همکاری باید مردم را امیدوارتر و سرمایه اجتماعی را افزونتر کند.

در این جلسه که در راستای تعاملات و همکاری های متقابل میان مجلس و دولت سیزدهم برگزار شد، روسا و اعضای کمیسیون های آموزش و تحقیقات، اجتماعی، اقتصادی، امنیت ملی و سیاست خارجی، انرژی، برنامه و بودجه، بهداشت و درمان، شوراها و امورداخلی، صنایع و معادن، عمران، فرهنگی، کشاورزی، اصل نود، حقوقی و قضایی و همچنین فراکسیون روحانیت و فراکسیون بانوان به بیان نظرات و ارائه راهکارهای خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =