گزارش زنده المپیک| رقابت پرچم دار زن کاروان ایران با حریفان

نمایندگان ورزش ایران در هفتمین روز از المپیک توکیو در دو رشته زنان به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مسابقات المپیک ۲۰۲۰ پس از یک سال تعویق در شهر توکیو رسما آغاز شد. تا پایان رقابت‌های المپیک با آخرین اخبار و حواشی جذاب این تورنمنت بزرگ جهان ورزش با شما همراه خواهیم بود.

این شما و این مهمترین اخبار روز هفتم المپیک ۲۰۲۰؛

قضاوت بانوی ایرانی در نیمه نهایی المپیک

سیمین رضایی که به‌عنوان تنها بانوی داور کاروان المپیکی ایران در توکیو حضور دارد، بعد از قضاوت‌های خوبی که در مراحل مقدماتی و یک چهارم نهایی مسابقات میکس دوبل انجام داد، این بار مسابقه نیمه نهایی و حساس بانوان بین «چن منگ» از چین و «یو منگ‌یو» از سنگاپور را داوری کرد.

این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر صفر به سود چن منگ از چین خاتمه یافت و او اولین فینالیست بانوان المپیک لقب گرفت.

ملایی به فینال B راه یافت

ساعاتی قبل مرحله نیمه نهایی قایقرانی روئینگ یک نفره زنان بازی‌های المپیک توکیو برگزار شد و نماینده ایران راهی فینال B شد. ملایی در مرحله نیمه نهایی با پنج نفر دیگر به رقابت پرداخت و با زمان ۷ دقیقه و۴۵ ثانیه ششم شد و به فینال B راه یافت.

ملایی روز جمعه ۸ مرداد از ساعت ۰۴:۳۰ در فینال B با ۳ نفر دوم گروه‌های نیمه نهایی مسابقه می‌دهد تا برای رتبه‌های هفتم تا دوازدهم تلاش کند.

رستمیان شانزدهم شد

هانیه رستمیان در رقابت های تپانچه ۲۵ متر با امتیاز ٩.٦٣٣ امتیاز در جایگاه شانزدهم ایستاد، اما رقابت او فردا نیز ادامه دار خواهد بود.  

آغاز رقابت ملایی برای صعود به فینال

نازنین ملایی تنها دختر قایقران ایران در المپیک توکیو از ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه صبح در مرحله نیمه نهایی A و B روئینگ انفرادی زنان به آب می‌زند. او برای صعود به فینال با پنج قایقران دیگر از آمریکا، اتریش، نیوزلند، کانادا و بریتانیا رقابت خواهد کرد. ۳ نفر برتر به فینال A (مقام‌های اول تا ششم) و سه نفر بعدی به فینال B (مقام‌های هفتم تا دوازدهم) می‌روند.

ملایی در دور مقدماتی روئینگ سوم شد و به یک چهارم نهایی راه یافت. او در این مرحله هم عملکرد خوبی را به ثبت رساند و با سومی به نیمه‌نهایی صعود کرد.

گزارش زنده المپیک| رقابت پرچم دار زن کاروان ایران با حریفان

رقابت رستمیان در مرحله مقدماتی

هانیه رستمیان، پرچمدار زن کاروان ایران در توکیو از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح در مرحله مقدماتی تپانچه ۲۵ متر زنان در خط آتش قرار گرفته است. در این مسابقه ۴۴ تیرانداز با هم رقابت خواهند کرد. رستمیان در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر دهم شد و از رسیدن به فینال بازماند. این تیرانداز در ترکیب تیم میکس تپانچه ایران هم قرار داشت که همراه با جواد فروغی در جایگاه پنجم قرار گرفت.

گزارش زنده المپیک| رقابت پرچم دار زن کاروان ایران با حریفان

کد خبر: 1104814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =