با اعمال رتبه بندی حقوق معلمان چقدر می شود؟

قاسم احمدی لاشکی درباره موضوع رتبه بندی معلمان توضیحاتی داد و اجرای آن را برای افزایش شان و جایگاه معلمی حائز اهمیت دانست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز؛ قاسم احمدی لاشکی نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام رتبه بندی معلمان در یک دهه مورد بحث بوده و در سند تحول بنیادین به عنوان موضوع اثرگذار در کار معلمان دیده شده اظهار کرد: قانون گذار در ماده ششم توسعه اعلام کرد رتبه بندی باید به تصویب دولت برسد که تا امروز آنچه اتفاق افتاد صرف اینکه حقوق تامین شود مطرح شد و ۲ بار دولت‌های مختلف درباره رتبه بندی صحبت کردند.

بیشتر بخوانید:

۱۰ اشکال لایحه رتبه‌ بندی معلمان

خبرهای خوبی از رتبه بندی معلمان در راه است

پایان دولت و رتبه بندی معلمان همچنان بلاتکلیف!

وی افزود: در سال ۹۴ و ۹۸ هیات وزیران مصوبه ای درباره این موضوع داشت آنچه برابر قانون است برای افزایش حقوق و ۵۰ درصدی افزایش حقوق وجود دارد اما رتبه بندی به دنبال افزایش جایگاه و شان معلمان است.

احمدی لاشکی ادامه داد: به دنبال این موضوع هستیم که از معلم پایه آغاز کنیم و در ۵ رتبه مربی، حرفه ای، سلامت و راهبر معلمان را دسته بندی کنیم و جایگاه آنان را افزایش دهیم تا انگیزه معلمان افزایش پیدا کند. در رتبه بندی ۲۵ درصد حقوق، به فوق العاده مستمر حقوق معلمان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      0 0
      علاوه برمشکلات امروزی که کریبانگیر قشر فرهنگیان هست(معیشتیوبحث تعطیلی مدارس وروحیه فرهنگیان)نباید اجازه بدهیم بعد ازاین همه کش وقوسهایی که به موضوع رتبه بندی دادندروحیه فرهنگیان را را خرابترشود تا باروحیه وانگیزه ای بالا سر کلاسها حاضر باشندوبتوان جبران مافات کرد با اجرای رتبه بندی قبل از شروع فصل تحصیلی .....انشالله