2 پایگاه جدید واکسیناسیون کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد راه اندازی می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد، از راه اندازی دو پایگاه جدید واکسیناسیون کرونا به همت  واحد علوم پزشکی دانشگاه  آزاد اسلامی مشهد در هفته جاری در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مسعود طاهری لاری با اعلام این خبر گفت: به دنبال اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای واکسیناسیون دانشگاهیان کشور و آحاد مردم و همچنین رونمایی از سامانه نوبت دهی واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد مشهد نیز در زمینه واکسیناسیون دانشجویان، اساتید، کارکنان و عموم مردم در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی با تمام ظرفیت خود به میدان آمده و علاوه بر پایگاه واکسیناسیون بیمارستان 22 بهمن ، دو پایگاه دیگر را راه اندازی خواهد کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد افزود : در حال حاضر، سالن ورزشی شهید جوانمرد قصاب و سالن ورزشی سما برای این کار تجهیز شده که در هفته جاری راه اندازی خواهند شد.
طاهری لاری، اظهار کرد: شروع واکسیناسیون بر اساس رده های سنی مورد تایید وزارت بهداشت خواهد بود و برای انجام تلقیح واکسن از همکاری دانشجویان گروه های پزشکی نیز استفاده خواهد شد. 
وی با بیان اینکه پایگاه بیمارستان 22 بهمن دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از 30 فروردین سال جاری به عنوان یکی از پایگاههای واکسیناسیون در حال انجام خدمات است افزود : سایر واحدهای دانشگاهی استان نیز در حال راه اندازی پایگاه واکسیناسیون هستند. از تلاش های واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد،  ستاد کرونای دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و دست اندرکاران و همکاران دانشگاه در این زمینه قدردانی می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =