ارتقای همه جانبه سامانه‌های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استانی بر لزوم تسریع و رفع مشکلات فعلی و ارتقای همه جانبه سامانه‌های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، بیست و سومین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به ریاست مجید مشکینی مشاور و نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استانی در واحد اهواز برگزار شد.

مشکینی در این جلسه عملکرد یک سال گذشته واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان را قابل قبول، سازنده و رو به جلو توصیف کرد و گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در سال گذشته با تحقق درآمدهای شهریه ای عملکرد خوبی را رقم زده اند، هرچند که در زمینه درآمد غیر شهریه ای در استان نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

وی تبدیل به احسن کردن دارایی های بلا استفاده دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان را از نقاط قوت این استان دانست و افزود: امیدواریم با ادامه این اقدامات، وضعیت مالی استان به نحو مطلوبی ارتقا یابد.

مشکینی بر لزوم تسریع و رفع مشکلات فعلی و ارتقاء همه جانبه سامانه‌های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

حجت الاسلام فرج اله براتی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای این دانشگاه در طول یک سال گذشته، تصریح کرد: درآمدهای غیر شهریه ای یکی از مسائل مهم دانشگاه است که از طریق توسعه دانش قابل انجام است. باید از طریق طرح های اقتصادی دانش بنیان و تبدیل علم به محصول درآمد ایجاد کنیم.

گفتنی است مشکینی و هیأت همراه پیش از جلسه با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =