سه آلترناتیو جدی برای علیرضا منصوریان

مدیران باشگاه آلومینیوم اراک احتمالا نسبت به تغییر سرمربی برای فصل بعد اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، آلومینیوم اراک که لیگ بیستم را با مربیگری علیرضا منصوریان به اتمام رساند و توانست با 37 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار بگیرد به دنبال تغییر کادر فنی برای فصل بعد است و در این خصوص مدیران این باشگاه چهار گزینه را مدنظر قرار داده اند که جالب است بدانید علیرضا منصوریان سرمربی فعلی این تیم هم یکی از آنهاست. علاوه بر منصوریان، سعید اخباری، محمد ربیعی و ساکت الهامی جزو گزینه های هدایت آلومینیوم اراک هستند.

در فصلی که گذشت محمد ربیعی هدایت مس رفسنجان را بر عهده داشت که علیرغم جدید الورود بودن این تیم به لیگ برتر توانست جایگاه هشتم جدول را به دست آورد. ساکت الهامی نیز از نیم فصل دوم به نساجی آمد و توانست این تیم را که فقط 10 امتیاز کسب کرده بود را با 33 امتیاز به رده دوازهم جدول برده و اجازه نداد تیم مازندرانی سقوط کند. سعید اخباری نیز در هفته های پایانی جایگزین فراز کمالوند در سایپا شد و البته نتوانست مانع سقوط نارنجی پوشان به لیگ یک شود.

آلومینیوم که امسال حتی شانس کسب سهمیه داشت می‌خواهد برای فصل بعد حضوری قدرتمند در لیگ داشته باشد و در نهایت باید دید مدیران این باشگاه کار را با کدام سرمربی آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =