پایگاه واکسیناسیون دانشگاه آزاد واحد سمنان آغازبه‌کار کرد

 پایگاه واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با حضور معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مریم حیدری مسئول مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد واحد سمنان در حاشیه افتتاح پایگاه واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: این مرکز با هدف واکسیناسیون برای گروه‌های مختلف اعضای هیات علمی، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان آغاز شده و بعد از آن عموم مردم واکسینه می شوند.

 عضو هیات علمی گروه پرستاری واحد سمنان با اشاره به اینکه  ثبت نام دانشجویان از طریق سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود، افزود: اسامی اولین گروه هدف به دانشگاه علوم پزشکی ارسال و سهمیه واکسن برای آنها دریافت شده است.

وی با بیان اینکه امروز اولین گروه از دانشجویان رشته های علوم پزشکی این واحد دانشگاهی در این مرکز واکسینه می شوند، بیان کرد: این مرکز در هر ساعت ظرفیت واکسیناسیون ۱۰ الی ۱۵ دانشجو را دارد.

 مسئول مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد واحد سمنان با اشاره به مسئولیت همه اقشار جامعه نسبت به مبارزه با ویروس کووید ۱۹ گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خود را موظف می داند علاوه بر مسائل آموزشی در زمینه پیشگیری هم وارد عمل شود و راه اندازی این مرکز به همین منظور انجام شده است.

پایگاه واکسیناسیون دانشگاه آزاد واحد سمنان با حضور محمد بطحایی معاون آموزشهای عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان،  خالصی دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و برخی معاونین و مسئولان این دانشگاه در دبیرستان دخترانه سما واحد سمنان واقع در خیابان پرستار(روبروی بیمارستان امیرالمومنین) آغاز به کار کرد.

به گفته مدیر این مرکز برنامه زمانبندی و نحوه واکسیناسیون اعضا متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1106208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =