دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد می‌تواند پیشرفت‌های چشم گیری در سطح ملی و بین‌المللی داشته باشد

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از جمله دانشگاه‌هایی است که می تواند با تفکر آرمان‌گرایانه و بزرگ، پیشرفتهای چشم گیری درسطح ملی و بین المللی داشته باشد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، بهروز طهماسب کاظمی از فضاهای آموزشی، پژوهشی و زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد بازدید کرد. وی در حاشیه این بازدید زیرساخت‌ها و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد را کم نظیر و غیرقابل قیاس با بسیاری از دانشگاه های کشور و حتی دانشگاه های بین المللی دانست و گفت: بسیاری از زیرساخت ها، امکانات و مجموعه هایی که در دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته اند، بخش مهمی از منابع قدرت نرم را تکمیل کرده اند. همچنان که وقتی به مجموعه عظیم واحد نجف آباد نگاه می کنیم، حداقل چیزی که در نگاه اول قابل مشاهده است، زیبایی، شکوه و عظمت این واحد دانشگاهی است.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه آرمان گرایی و نگاه به افق های آینده در واحد نجف آباد اشاره کرد و افزود: ارائه طرح های اثربخش و عملیاتی در حل مسائل و مشکلات کلان کشور و صنعت این واحد دانشگاهی نشان دهنده کامل شدن ظرفیت و به حد اعلا رسیدن منبع قدرت نرم در وجه خیرخواهی در واحد نجف آباد است.

وی در ادامه وجود اعضای هیأت علمی جوان و دارای نشاط علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد را بسیار مفید و مؤثر در پیشبرد هرچه بهتر اهداف این واحد دانشگاهی دانست و افزود: واحد نجف آباد ازجمله دانشگاه هایی است که در حوزه پیشرفت و توسعه علم و فناوری در کشور می تواند با تفکر آرمان‌ گرایانه و بزرگ پیشرفتهای چشم گیری در سطح بین المللی داشته باشد. 

 طهماسب کاظمی تقویت روحیه آرمان گرایانه در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد را کار بسیار مهم و حائز اهمیت برشمرد و اظهار داشت: علیرغم زیرساخت های بسیار خوبی که در واحد نجف‌آباد وجود دارد، اگر آرمانگرا نشود بعد از مدتی دچار فرسودگی خواهد شد. بنابراین ابتدا باید با فکر و برنامه‌ریزی دقیق آرمان‌ها را تعریف کنیم.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: ظرفیت برای تعریف آرمان ها واهداف بزرگ و ایجاد نظام های جدید به منظور پیشرفت علمی در واحد نجف آباد کاملاً فراهم است و مدیران این دانشگاه باید با استفاده از تجربیات دیگر دانشگاه ها و به‌کارگیری آنها در پیشرفت هرچه بیشتر واحد نجف آباد تلاش کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1106488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =