فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اصفهان در استان‌های همجوار نیز پیاده شود

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: الگوی عملی و اجرایی طرح ها و فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در حوزه های دانش بنیان، پژوهشی، آموزشی، عمرانی باید در استان های همجوار نیز پیاده شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، روح اله دهقانی فیروزآبادی در بیستمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: استان اصفهان جزو استان های شاخص در دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با تسلیت ایام محرم و شهادت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: به مدد همت جهادی و پشتکار همکاران در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، شاهد موفقیت های متعدد این استان در عرصه های مختلف بوده ایم و به همین واسطه آن را به یکی از بهترین و بارزترین استان ها در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی در سطح کشور تبدیل کرده است.

 دهقانی فیروزآبادی خواستار انتقال تجربیات اجرای طرح های موفق توسط مسئولان اجرایی این استان به استان های همجوار شد و گفت: جریان اتفاقات و فعالیت های نوآورانه و سودمند در این استان دارای قدمت چندین ساله است و امیدوارم که الگوی عملی و اجرایی طرح ها و فعالیت‌های این استان در حوزه های دانش بنیان، پژوهشی، آموزشی، عمرانی و دیگر حوزه ها در سایر استان ها بالاخص استان های همجوار نیز پیاده شود.

 پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز ضمن اشاره به برنامه ریزی بودجه ای استان متناسب با سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: به واسطه اجرای طرح پویش در استان، شاهد رشد چشمگیری در جذب و پذیرش بسیاری از رشته ها بوده ایم.

وی افزود: امیدوارم با ظرفیت سازی ها و ایجاد فرصت های اشتغال که با اجرای طرح پویش به وجود خواهد آمد، ظرفیت جذب دانشجو افزایش یابد و در رشته هایی کم مخاطب مثل رشته های معدن، نساجی، کشاورزی و باغبانی که در عین حال جز رشته ها و تخصص های مورد نیاز جامعه هستند با استقبال روبرو شویم.

همچنین در این جلسه در خصوص بودجه سال مالی 1401ـ 1400 دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد نجف آباد و همچنین در خصوص تبدیل وضعیت احکام سرپرستی واحدهای کاشان، شهرضا و فلاورجان بحث و تبادل نظر شد.

اتخاذ تصمیم در خصوص تفاهم نامه تاسیس دانشکده معدن و زمین شناسی واحد اصفهان(خوراسگان) با مشارکت گروه سرمایه گذاری کیمیا از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1106826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =