واکسیناسیون طلاب به زودی توسط دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود

شانزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به ریاست معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، شانزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به ریاست محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت حضوری و مجازی در واحد قم برگزار شد.

نفر در این جلسه با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی مردم‌نهاد است که بر این اساس مردم داری در سرلوحه این دانشگاه قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خدمات زیادی را به کشور و مردم ارائه داده، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی قم جایگاه ویژه ای در کشور دارد و پس از انتصاب خیری به سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان قم تحولات زیادی از جمله تأسیس دانشگاه علوم پزشکی قم و دانشگاه علوم انسانی اسلامی را شاهد هستیم.

نفر واکسیناسیون اساتید، اعضای هیئت علمی وکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را ناشی از مسئولیت اجتماعی این دانشگاه دانست و افزود: اقدامات لازم برای واکسیناسیون طلاب نیز انجام شده و بزودی این امر محقق می شود. 

 حجت الاسلام حسن خیری دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم و واحد قم نیز در ادامه این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد، اقدامات و برنامه های آتی واحدهای دانشگاهی این استان پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1106829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =