زمان برگزاری آزمون‌های کارشناسان رسمی و وکالت قوه قضائیه مشخص شد

زمان برگزاری آزمون‌های کارشناسان رسمی و وکالت قوه قضائیه از سوی مرکز سنجش آموزش کشور اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، براساس مصوبه هفتاد و نهمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در ۲۵ مرداد مبنی برعدم امکان برگزاری آزمون‌های کارشناسان رسمی و وکالت قوه قضائیه در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ شهریور، زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه به پنجشنبه ۲۲ مهر و آزمون وکالت قوه قضائیه به جمعه ۲۳ مهر موکول شد.

با توجه به تعویق زمان برگزاری این آزمونها به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند از چهارشنبه ۱۰ شهریور تا شنبه ۱۳ شهریور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. به همین منظور متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه اصلاحیه  ۹ مرداد ماه آزمون کارشناسان رسمی و اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام آزمون وکالت قوه قضائیه، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

لازم به ذکر است آن دسته از متقاضیانی که قبلا  ثبت‌نام خود را تکمیل کرده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند تا مهلت اعلام شده، به‌جز عکس، سایر اطلاعات خود را ویرایش کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =