بهره‌برداری از فاز نخست طرح ملی بذر در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: فاز نخست گلخانه طرح ملی بذر با تلاش همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد به مرحله بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز،  پیام نجفی در حاشیه بازدید از گلخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد اظهار کرد: بهمن‌ماه سال گذشته کلنگ فاز نخست گلخانه طرح ملی بذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد بر زمین زده شد و امروز همان‌گونه که مشاهده می‌کنید با تلاش همکاران این واحد دانشگاهی فاز نخست به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: سرعت عمل و دقت در اجرای این طرح نشان از عزم جدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد در اجرای طرح ملی بذر بوده و این طرح از طرح‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی و تلاشی در راستای رفع نیازهای بذر در داخل کشور است. این طرح در فاز نخست گلخانه‌ای در این واحد دانشگاهی در حال اجرا بوده و امیدوارم نتایج بسیار خوبی را شاهد باشیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد گفت: از همان ابتدا با همه توان سعی در راه‌اندازی این گلخانه داشتیم و با تلاش‌های همکاران در این واحد دانشگاهی می‌توان گفت در کمترین زمان ممکن و مناسب‌ترین شرایط توانستیم این طرح را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1109418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =