توضیح پرویز مظلومی درباره ویدئوی جنجالی

عضو هیات مدیره استقلال درباره حاشیه پیش آمده پیرامون عدم حمایت از فرهاد مجیدی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مصاحبه ای که روز گذشته فرهاد مجیدی انجام داد و اعلام کرد برخی افراد دنبال برکناری اش هستند، باعث شد برخی هواداران امروز به ساختمان باشگاه بروند و با پرویز مظلومی درگیری لفظی پیدا کنند. این هواداران که با لحنی تهدیدگونه با مظلومی صحبت کردند، باعث عصبانیت او شدند تا عضو هیات مدیره استقلال بگوید: «اگر کاری بخواهیم بکنیم، از شما نمی‌ترسیم».

مظلومی اما بعد از انتشار گسترده ویدئوی آن جمله عجیب توضیحاتی را در گفت و گو با مهر ارائه کرده است. سرپرست استقلال عنوان کرد: «هیچ نامی بزرگ‌تر از استقلال نیست. من که ۴۰ سال است در استقلال هستم خودم را سرباز این تیم می‌دانم اما متاسفانه چند نفری هستند که خود را هوادار استقلال می‌دانند. مقابل درب باشگاه می‌ایستند. شرایط بدی را به وجود می‌آورند و هر صحبتی که می‌شود را در فضای مجازی گذاشته و متاسفانه شبکه‌های بیگانه هم با نشان دادن آن از این اتفاق سوءاستفاده می‌کنند.»

وی درباره شایعه عدم حمایت از فرهاد مجیدی گفت: «ما به دنبال مربی نیستیم. من روزی ۱۰ بار با فرهاد مجیدی در ارتباط هستم. هیچکس به اندازه من از سرمربی حمایت نمی‌کند. تا روزی که باشم در کنار فرهاد خواهم بود. او شاگرد من بوده و من کاملاً او را می‌شناسم اما متاسفانه عده‌ای به اصطلاح هوادار در فضای مجازی، هواداران واقعی را تحریک می‌کنند و می‌خواهند ما را رو در روی هم قرار دهند.»

عضو هیات مدیره استقلال عنوان کرد: «من و فرهاد تعامل کامل داریم. او هر کاری که بخواهد انجام دهد از طریق من انجام می‌شود. بارها شده بود که دیگر مدیران استقلال مخالف خواسته‌های مجیدی بودند اما من آنقدر تلاش کردم تا درخواست فرهاد انجام شد. مدیرعامل و هیئت مدیره همه تلاش می‌کنیم که استقلال موفق باشد اما هواداران باید صبور باشند و اسیر این مسائل حاشیه‌ای نشوند. فرهاد بازیکن من بوده و مثل پسرم می‌ماند و هیچ وقت مثل این روزها ما با هم تعامل نداشته‌ایم.»

مظلومی افزود: «روز گذشته هم فرهاد که دنبال جذب یک بازیکن بود به او گفتم تمام تلاشت را انجام بده تا با آن بازیکن به توافق برسی. این تیم استقلال ایران است و تلاش می‌کنیم تا ظرف یکی دو روز آینده به جمع آبی‌پوشان بپیوندند. من منتی بر سر استقلال ندارم چون این تیم را قلبا دوست دارم و تمام تلاشم این است که استقلال موفق باشد.»

کد خبر: 1109571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =