مجیدی از استقلال می‌رود؟

باشگاه استقلال در حالی وارد دور جدیدی از حاشیه‌ها شده که مشخص نیست با چه ترکیب مدیریتی و فنی، بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر را آغاز خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، پیش از دیدار استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، صحبت‌هایی درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال مطرح شده بود.

در شرایطی که گمان می‌رفت تغییراتی در بدنه مدیریتی استقلال رخ دهد، پس از حذف تیم استقلال از آسیا علی اصغر ملکیان، رئیس هیئت مدیره و احمد مددی، مدیرعامل استقلال صحبت‌هایی را درباره فرهاد مجیدی و برخی بازیکنان انجام دادند که جای تأمل داشت. آنها اعلام کردند قرار است درباره ادامه همکاری با مجیدی در اولین جلسه هیئت مدیره تصمیم‌گیری کنند. ملکیان و مددی به صراحت از قطع همکاری با فرشید اسماعیلی و برخورد انضباطی با بازیکنانی چون وریا غفوری و رشید مظاهری خبر دادند.

از صحبت‌های مددی و ملکیان اینگونه برمی‌آید که آنها تمایلی برای ادامه همکاری با مجیدی ندارند.

چرا مدیران استقلال چنین اظهاراتی را انجام دادند؟ یک وجه این موضوع شاید این باشد که مددی و ملکیان با تصور اینکه در باشگاه استقلال خواهند ماند، به دنبال تغییرات در کادر فنی استقلال هستند و می‌خواهند به نوعی از برخی بازیکنان هم زهر چشم بگیرند تا در فصل آینده موضعی علیه باشگاه اتخاذ نکنند.

بُعد دیگر ماجرا می‌تواند این باشد که مدیران استقلال شنیده‌اند که ممکن است تغییراتی در باشگاه انجام شود و می‌خواهند پیش از کنار رفتن با مجیدی و برخی بازیکنان تسویه حساب کنند.

واقعیت این است که زمزمه تغییرات مدیریتی در استقلال همچنان وجود دارد و سؤال اصلی این است که مددی زودتر باشگاه را ترک می‌کند یا مجیدی؟ پاسخ این سؤال را گذشت زمان خواهد داد و مشخص می‌کند که استقلال با چه ترکیب مدیریتی و فنی، وارد لیگ بیست‌ویکم خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1111392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =