واکنش رئیس سازمان سنجش به ممنوع‌الخروج شدنش؛ حرف‌های نماینده کذب است

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نامه‌ای به رئیس مجلس ادعاهای نماینده مجلس ممنوع الخروج شدنش کذب دانست و خواستار پیگرد قانونی شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، احمد نادری نماینده تهران و نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به منتظری دادستان کل کشور خواستار ممنوع الخروج شدن رئیس سازمان سنجش آموزش کشور شد. وی در توئیتر خود نوشت: برای جلوگیری از تکرار سناریوی خروج از کشور، در نامه ای به دادستان محترم، خواهان ممنوع الخروج شدن رییس سازمان سنجش و برخی مدیران آن شدم. یکی از مهره های کلیدی وزارت علوم که ظلم های فراوانی در سال‌های قبل به دانشگاهیان کرد، برغم مفتوح بودن پرونده اش در کمیسیون اصل نود، از کشور خارج شد.»

رئیس سازمان سنجش درپاسخ به این ادعا به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نامه نوشت و ادعاهای نادری را کذب محض خواند.

در ابتدای نامه آماده است: به پیوست نامه سیزدهم شهریور احمد نادری نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس به دادستان کل کشور مبنی بر قصد اینجانب برای خروج از کشور به بهانه فرصت مطالعاتی ارسال می شود.

در ادامه این نامه آمده است: با توجه به اینکه اینجانب تا به حال درخواستی از دانشگاه محل استخدام و هیچ مرجع قانونی دیگری برای فرصت مطالعاتی نداشته‌ام به استحضار می رساند مطالب وی کذب محض است. خواهشمند است دستور فرمایید بر اساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نسبت به نشر اکاذیب وی رسیدگی قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =