کندی روند اداری در آمریکای جنوبی دلیل باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور

سرمربی تراکتور می‌گوید کندی روند اداری در آمریکای جنوبی دلیل باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری ایسکانیوز، فیروز کریمی، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی فردا(چهارشنبه) با گل گهر سیرجان اظهار کرد: گل گهر تیم خوب و قابل احترامی بوده و از طرفی آقای امیر قلعه‌نویی به عنوان یکی از پرافتخارترین سرمربیان ایرانی، هدایت این تیم را برعهده دارد. معتقدم امسال نیز تیم آقای قلعه‌نویی، همچون سال‌های گذشته، تیم قوی و منسجمی باشد. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم.

او درباره رابطه‌اش با سرمربی تیم گل گهر افزود: امیرخان مربی دوست داشتنی است و فکر کنم من و آقای قلعه‌نویی جزو با سابقه‌ترین مربیان حال حاضر لیگ برتر باشیم. ایشان در تیم ملی نیز شاگرد من بود و انسان وارسته و مربی فهیمی است و دوستی ما چنان عمیق بوده که نتایج بازی‌ها نمی‌تواند روی آن تأثیر گذارد. امیدوارم مردم از روند بازی فردا لذت ببرند.

کریمی بیان کرد: تقریباً همان بازیکنانی که مقابل النصر بازی کردند، فردا حضور خواهند داشت؛ البته بازیکنان خط حمله‌مان هم از بند مصدومیت رها شده‌اند.

وی با اشاره به حضور تعدادی از بازیکنان پیشین تراکتور در گل گهر، گفت: فوتبال حرفه‌ای بوده و دو بازیکن پیشین تراکتور که راهی گل گهر شده‌اند، جزو بهترین بازیکنان حال حاضر کشور هستند که برای ما عالی کار کردند و امیدوارم برای گل گهر هم خوب کار کنند.

سرمربی تراکتور با تأکید بر این که تراکتور اصلاً ضعیف نشده است، توضیح داد: فوتبال ما را خواهید دید. رتبه‌های بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی را هدف‌گذاری کرده‌ایم. تعدادی از بازیکنان از جمع ما جدا شدند؛ اما جوانان مستعد و قابل احترامی به جمع ما اضافه شدند که اکثر آن‌ها در تیم ملی امید هم حضور دارند.

او خاطرنشان کرد: تیم خوبی با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان ساخته‌ایم. ما به جای بازیکنانی که نیستند، از نفرات جایگزین استفاده می‌کنیم. دنبال بهانه نیستیم و تحت هر شرایطی ذره‌ای از هدف‌مان که کسب سهمیه بوده، عقب نشینی نمی‌کنیم.

کریمی درباره حضور نداشتن هواداران در ورزشگاه‌ها، توضیح داد: ستاد مقابله با کرونا در خصوص حضور یا حضور نداشتن هواداران در ورزشگاه‌ها تصمیم‌گیری می‌کند. ما به عنوان پرتماشاگرترین تیم ایران و آسیا که هوادارانش در سطح جهانی زبان‌زد هستند، راضی نیستیم به‌خاطر حضور هواداران در ورزشگاه‌ها، عده‌ای از هموطنان جان‌شان را از دست دهند. اگر ستاد مبارزه با کرونا مجوز حضور هواداران را صادر کند، پرشورها آماده پر کردن ورزشگاه‌ها هستند.

او با تأکید بر این که تراکتور تمامی بدهی‌هایش را پرداخت کرده است، گفت: تمامی کارها برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی انجام شده و صرفاً کندی روند اداری کارها در آمریکای جنوبی، منجر به بسته مانده پنجره شده است. امکان باز شدن پنجره تا فردا وجود دارد و به همین دلیل بازیکنان جدید را هم همراه خودمان به سیرجان آورده‌ایم.

انتهای پیام

کد خبر: 1115552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =