برخی تلاش دارند با وارونه جلوه دادن حقایق دولت را تخریب کنند

محمدصالح جوکار درباره اینکه چرا عده‌ای در دولت قبل در برابر تورم و گرانی‌ها سکوت اختیار کرده ولی اکنون لب به انتقاد گشوده‌اند، گفت: هدف اصلی این افراد این است که حقایق را به گونه‌ای دیگر جلوه دهند.

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص اینکه چرا عده‌ای در دولت قبل در برابر تورم و گرانی‌ها سکوت اختیار کرده ولی اکنون با وجود اینکه تنها چند ماه از دولت کنونی می‌گذرد لب به انتقاد گشوده‌اند، اظهار کرد: در واقع هدف اصلی این افراد این است که حقایق را به گونه‌ای دیگر جلوه داده و واقعیت را کتمان کنند که این امر درستی نیست و این افراد روش اشتباهی را در پیش گرفته‌اند.

وی در ادامه افزود: این افراد، غالبا اشخاص وامداری بودند که در دولت گذشته باید به نوعی پاسخگو می‌شدند که چرا از دولتی حمایت کردند که کوهی از مشکلات را برای مردم ایجاد کرد، اما پاسخگو نبودند و اکنون برای اینکه خود را بی‌گناه جلوه دهند زبان به انتقاد گشوده‌اند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: از اینکه عده‌ای در یک برهه در برابر بدی‌ها سکوت کرده و در برهه‌ای دیگر آن را نقد می‌کنند، برداشتی جز غرض‌ورزی نمی‌توان داشت.

جوکار در پایان تاکید کرد: این دسته افراد، غالبا کسانی هستند که کاری به حقایق نداشته و چشم خود را بر واقعیت می‌بندند و بیشتر منافع خود را می بینند و هدف اصلی‌شان از این انتقادات بیشتر تخریب دولت است تا اصلاح امور.

انتهای پیام/

کد خبر: 1117151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =