بازیکنی که ۱۵ میلیارد می‌گیرد باید بیشتر از سایرین در وسط زمین دوندگی کند

بازیکن سابق پرسپولیس تأکید کرد بازیکنانی که پول زیادی می گیرند باید به همان اندازه نیز در زمین تلاش کنند.

امیرحسین اصلانیان در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درخصوص دیدار شب گذشته پرسپولیس مقابل گل‌گهر و توقف دوباره سرخپوشان اظهار داشت: با توجه به اینکه ساختار کلی تیم  از زمانی که برانکو رفته به طور کلی تغییر کرده و فقط دو بازیکن از آن زمان به جا مانده اند، می توان این طور استنباط کرد که ساختار کلی پرسپولیس عوض شده و برای هماهنگی نیاز به زمان است این در حالی است که بازیکنان جدید زیادی هم نتوانستند برای فصل جدید جذب این تیم شوند پس طبیعی هست که برخی اتفاقات به وجود بیاید، هر چند انتظار هواداران خیلی بیشتر از نتایجی است که رقم میخورد. به نظر من اگر بتوانیم مثل استقلال بازیکنان خوبی را جذب کنیم میتوانیم در آینده ورق را برگردانده و در جمع مدعیان و بین چهار تیم اول آرام آرام قرار بگیریم. 

وی ادامه داد: با همه این تفاسیر فکر می‌کنم بازی دیروز بهترین ارنجی بود که در این چند وقت از پرسپولیس دیدم و به نظر من لازم بود این شوک وارد شود تا یک مقدار بازیکنانی که احساس می کردند همیشه و تحت هر شرایطی در ترکیب ثابت قرار می‌گیرند اما از لحاظ دوندگی استانداردها را اندازه سال‌های گذشته رعایت نمی کردند؛ این اتفاق همیشگی نبوده و ترکیب پرسپولیس نیاز به یک نوگرایی جوانگرایی و تلاش بیشتر دارد. 

اصلانیان درباره این که به جز موارد فنی به نظر می رسد پرسپولیس به یک بن بست رسیده است و در سایر موارد مدیریتی نیز حاشیه‌های وجود دارد و این روزها پنجره بسته نیز برای سرخ پوشان معضلاتی را ایجاد کرده است گفت: هر چقدر هم اوضاع بد باشد فکر ممی کنم بدتر از وضعیت پارسال استقلال باشد! وقتی استقلال با آن شرایط توانست سال گذشته خودش را جمع و جور کند پرسپولیس امسال که دیگر شرایطش به بدی آنها نیست. انشالله یواش یواش وضعیت مدیریتی نیز مشخص شده اما مهم این است که پرسپولیسی ‌ها در زمین کار خود را به نحو احسن انجام دهند، چون مسائل بیرونی هم حل و فصل خواهد شد. بدهی ها در زمان ما هم وجود داشته و این یک موضوع طبیعی است. از سوی دیگر مباحث مربوط به خصوصی سازی در حد طنز و فکاهی است و فکر نمی‌کنم چنین موضوعی امکان‌پذیر و عملیاتی شود کما اینکه وقتی تیم‌هایی مثل تراکتور و استیل‌آذین به بخش خصوصی واگذار شدند دیدید چه اتفاقاتی برای آنها افتاد چرا که ما اصلاً از پایه این کار را بلد نیستیم. 

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره اینکه انتقادات به یحیی گل محمدی بابت نتایج اخیر زیاد شده است گفت: وقتی که تیم نتیجه نمی‌گیرد سیبیل اول کادرفنی و سپس بازیکنان هستند اما به نظر من نیاز به ابزار و تلاش بیشتر است و کادر فنی الان برای آن چیزی که می‌خواهد در زمین پیاده کند ابزار ندارد و با توجه به اینکه شهریار مغانلو و احمد نوراللهی که کار را در می آوردند از دست دادیم شاید این شرایط طبیعی باشد، این در حالی است که بازیکنان جدید هنوز در پازل تاکتیکی کار فنی قرار نگرفته و من معتقدم بازیکنی که ۱۵ میلیارد می‌گیرد باید بیشتر از سایر بازیکنان در وسط زمین دوندگی کند، من اسمی از کسی نمی آورم و ما هم این طعنه و کنایه ها را از گوشه و کنار و سایر پیشکسوتان می شنویم و دوندگی که بالای ۱۰ یا ۱۱ کیلومتر باشد را در وسط زمین نمیبینیم. 

اصلانیان درباره اینکه اینطور گفته می‌شود که تا سال گذشته گل محمدی نان دوران برانکو و کالدرون را می خورد و امسال که تیم را خودش بسته و هدایت  میکند این نتایج به دست آمده گفت: بالاخره برای هر تیم زحماتی کشیده شده و در ادامه آن را به دست افراد دیگر داده و آنها هم روی تیم کار می‌کنند و این طور نیست که این کادر زحمت نکشیده باشد. این کادر فنی هم در حد توان خود تلاش می کند و من امیدوارم در ادامه با یارگیری خوب دستشان باز شود، الان دست کادرفنی بسته است و طبیعی است که آن طور که باید و شاید پرسپولیس نتواند با این وضعیت نتیجه لازم را بگیرد چون ابزار لازم را ندارد.

کد خبر: 1117635

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =