پیش‌بینی قیمت بیت‌ کوین تا پایان سال ۲۰۲۱

بیت‌ کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱/۵ درصد رشد کرده و حالا در محدوده ۶۵ هزار دلار معامله می‌شود. چه ارزهایی رشد می‌کنند؟

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، اگرچه بیت‌ کوین بعد از خبر مجوز  ندادن سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا به صندوق‌ مبتنی بر بیت‌کوین و اتریوم تا محدوده ۶۲ هزار دلار ریزش کرد اما حالا در محدوده ۶۵ هزار دلار تثبیت شده و کارشناسان عقیده دارند مدتی در این محدوده رنج می‌زند.

مریم محبی، کارشناس بازارهای مالی در رابطه با روند بازار گفت: من فکر می‌کنم بیت‌کوین یه مدت در محدوده ۶۱ تا ۷۰ هزار دلار روندی رنج داشته باشد. محدوده ۷۳ هزار دلار ناحیه ۱/۶۱۸ فیبوناجی است و اگر این محدوده شکسته شود بیت‌ کوین می‌تواند اعداد بالاتری به خود ببیند.

محبی عقیده دارد بیت‌ کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ پتانسیل رشد تا محدوده ۸۵ تا ۹۰ هزار دلار را دارد.

اندیکاتور مکدی در نمودار ۴ ساعته در محدوده قیمتی ۶۴ هزار دلار سیگنال خرید صادر کرده بود و بعد از این سیگنال بیت‌ کوین ۱/۵ درصد رشد کرد.

شاخص مقاومت نسبی گارد صعودی به خود گرفته و روی عدد ۵۹ قرار گرفته است اما سیگنال مشخصی برای بازار ندارد.

MFI در زمان ریزش بازار تا مرز ورود به محدوده اشباع فروش جلو رفت اما به محدوده وارد شد و حالا روی محدود خنثی یعنی عدد ۵۰ قرار دارد.

اما یک سیگنال منفی در نمودار ۴ ساعته بیت‌کوین دیده می‌شود. کندل‌های بیت‌ کوین سقف اندیکاتور بولینگرباند را سوراخ کردند و این موضوع می‌تواند سیگنالی منفی برای اصلاح کوتاه‌مدت بیت‌ کوین باشد.

سیگنال‌ها

این روزها دو صرافی بزرگ دنیا از لیست شدن ارز دیجیتال شیبا اینو خبر دادند و این می‌تواند سیگنال مثبتی برای این ارز باشد.

همچنین میم‌کوین‌ها و ارزهای دیجیتال مرتبط با فناوری متاورس از فرصت استفاده کردند و روند خوبی دارند.

بیت‌ کوین یک بروزرسانی دیگر در پیش دارد که این موضوع امنیت این ارز را افزایش می‌دهد و می‌تواند سیگنالی مثبت برای بازار باشد.

منبع: تجارت‌نیوز

انتهای پیام/

کد خبر: 1118545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =