شهید فخری زاده دیدگاه مبنایی به دانش روز داشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شهید فخری زاده دیدگاه مبنایی به دانش روز داشت و به دنبال تحول علم با افق مبنایی با نگاه فلسفی بود.

به  گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم بزرگداشت مقام والای شهید فخری‌زاده و رونمایی از کتاب «فلسفه اسلامی و فیزیک» با حضور محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، خانواده شهید فخری‌زاده و جمعی از همکاران آن شهید بزرگوار امروز ۸ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات برگزار شد.

در این مراسم محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: در این مراسم عزیزی را داشتیم که مقام معظم رهبری وی را دانشمند نامیدند. امروز در مقام علمی این شهید ورود کردیم که چرا  وی را دانشمند خطاب کرد، شهید فخری زاده دیدگاه مبنایی به دانش روز داشت و به دنبال تحول علم با افق مبنایی با نگاه فلسفی بود.

وی افزود: فخری زاده در جلسات حکمت و فلسفه حضور داشته و در آن دوره که معان علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی مسئولیت مجموعه بر عهده داشته در زمینه علم تمدن ساز اقدام کردند و این ویژگی شهید فخری زاده را از دیگر شهدا متمایز کرد. 

فخری زاده پلی بین دانشگاه و صنعت

طهرانچی با بررسی شخصیت دفاعی فخری زاده ادامه داد: وی پلی بین دانشگاه و صنعت دفاعی بود و برای خلق فناوری دفاعی تلاش میکرد.

امکان انتقال دانشجویان ارشد وجود دارد

وی درباره انتقال دانشجویان گفت: برای دانشجویان کارشناسی ارشد بخشنامه اعلام شد و دانشجویان باید در این ترم با ثبت‌نام در سایت بتوانند در محل سکونتشان تحصیل کنند.

افزایش شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی نداشتیم

طهرانچی با بیان اینکه افزایش شهریه نداشتیم گفت: افزایش شهریه سالانه است، دانشجویان در صورت بروز شکایت به واحد دانشگاه مراجعه کنند.

رایزنی‌ها برای کاهش زمان صدور ویزا برای دانشجویان خارجی انجام شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره ویزای دانشجویان خارجی ادامه داد: در تمام دنیا مسئله صدور ویزا برای این دانشجویان نیازمند صرف وقت است ما با وزارت امور خارجه رایزنی کرده‌ایم تا زمان صرف شده کاهش یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1120162

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =