قیمت غذای دانشجویی افزایش پیدا نکرده است

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزایش قیمت غذای دانشجویی در سال ۱۴۰۰ را تکذیب کرد.

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش قیمت غذای دانشجویی اظهار کرد: در حال حاضر قیمت غذای دانشجویی افزایش پیدا نکرده و مبلغ آن نسبت به رقم اعلام شده در اول سال ۱۴۰۰، تغییری پیدا نکرده است.

حفظ خوابگاه‌ها بدون حضور دانشجویان

وی درباره تغییر کاربری برخی از خوابگاه‌های استیجاری که توسط وزیر علوم مطرح شده بود، گفت: برخی از خوابگاه‌های دانشگاه‌ها استیجاری هستند و ممکن است مالک ترجیح بدهد کاربری آن را تغییر دهد. طبیعتاً مالکان خوابگاه نمی‌توانند به مدت ۲۰ سال آن را برای دانشگاه‌ها حفظ کنند؛ با این حال بسیاری از خوابگاه‌های دانشگاه‌ها با اینکه مدتی است دانشجویان در آن حضور ندارند، در اختیار خود نگه داشته‌ایم؛ زیرا امکان آن وجود داشت که در آینده نتوانیم چنین مراکزی را پیدا کنیم.

 رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره وضعیت خوابگاه‌ها هنگام بازگشایی دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی در زمینه بازگشایی و برگزاری کلاس‌های حضوری از سوی وزارت علوم به روسای دانشگاه‌ها سپرده شده است. صندوق رفاه دانشجویان نیز در این زمینه به دانشگاه‌ها کمک می‌کند. تلاش کرده‌ایم مشکلات و درخواست‌های دانشگاه‌ها را برطرف کنیم. اینکه دانشگاه‌ها هنگام بازگشایی با کمبود خوابگاه مواجه می‌شوند یا خیر را باید از روسای دانشگاه‌ها جویا شد.

شنیده‌ها حاکی از آن بود که قیمت غذایی دانشجویی به دلیل افزایش قیمت مواد غذایی بالا رفته است. این موضوع توسط رئیس صندوق رفاه دانشجویان تکذیب شد. بر اساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان، قیمت صبحانه ۱۶ هزار ریال، ناهار و شام(غذای کم هزینه) ۲۱ هزار ریال، ناهار و شام (غذای متوسط هزینه) ۳۰ هزار ریال و ناهار و شام (غذای پرهزینه) ۳۵ هزار ریال است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1120291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =