قیمت روز ارزهای دیجیتال؛ شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در حالی که گمانه زنی درباره تصمیم دولت هند برای چگونگی مواجهه با ارزهای دیجیتال ادامه دارد، حالا منابع رسانه‌ای به نقل از منابع آگاه درون دولت گفته‌اند که قصدی برای ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال در این کشور وجود ندارد.

دولت چین به دنبال سرکوب بیشتر فعالیت‌های مرتبط با رمزارزها است. یکی از مدیران بانک مرکزی این کشور اخیرا گفته است که دولت برخورد با نسل جدید ارزهای دیجیتال را تشدید خواهد کرد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲ هزار و ۳۸۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۵.۴۲ درصد کمتر شده است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۸۵.۷۴ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۸۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۴۶.۵۷ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۲۰.۶۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۷.۶۲ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۶۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتال

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در پنجم آذر ماه در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین ۴۷,۱۴۷ ۱,۵۵۶,۷۹۰,۱۲۴
اتریوم ۳,۷۶۵ ۱۲۶,۱۴۱,۱۹۷
بایننس کوین ۵۲۵ ۱۶,۵۸۳,۸۳۳
تتر ۱ ۳۳,۵۳۶
سولانا ۱۸۲ ۶,۱۱۳,۵۶۶
کاردانو ۱.۳۱ ۴۳,۳۴۰

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1120671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =