دربی نودو هفتم بدون کاپیتان ها!

استقلال و پرسپولیس در حالی دربی نود هفتم را باید برگزار کنند که به نظر می رسد هر دو تیم از حضور کاپیتان های خود در این بازی بی بهره اند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ وریا غفوری که کاپیتان اول آبی ها می باشد و به مهره بی بدیل اکثر مربیان استقلال و فرهاد مجیدی تبدیل شده است با توجه به مصدومیتی که با بد شانسی گریبانگیرش شده است از بزرگ ترین غائبین تیم استقلال در مصاف با پرسپولیس خواهد بود غفوری که با رفت و برگشت هایش لقب مرد همیشه در صحنه آبی ها را یدک می کشد در این بازی حضور ندارد بازیکنی که با تجارب بالا و ارزنده ای که دارد می توانست نقطه قوت آبی ها در این بازی و امید هواداران باشد.

  باسابقه‌ترین بازیکن لیگ برتر در فصل بیست و یکم که پرافتخارترین بازیکن این رقابت‌ها نیز محسوب می‌شود، طی دو هفته اخیر به دلیل مصدومیت در شرایط حضور در ترکیب این تیم قرار نداشته است و 3علی نعمتی و فرشاد فرجی از سوی یحیی گل محمدی برای پست قلب دفاعی مورداستفاده قرار گرفته‌اند. دو مدافعی که البته توانسته‌اند برابر نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان مانع از باز شدن دروازه سرخپوشان شوند و دو کلین شیت به نام این تیم ثبت شده است. با این حال تجربه بالای سیدجلال حسینی که سابقه گلزنی در دربی را نیز در کارنامه داشته، می‌توانست در این بازی حساس برابر شاگردان فرهاد مجیدی کمک بزرگی به سرخپوشان باشد.

کد خبر: 1120700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =