منصوریان به پرسپولیس بازیکن نمی‌دهد!

علیرضا منصوریان با پیوستن مهاجم بلند قامت خود به پرسپولیس مخالفت کرده است‌.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛پس از مصدومیت طولانی مدت عیسی آل کثیر، سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم برای تقویت خط حمله تیمش است. یکی از گزینه های داخلی یحیی گل محمدی برای خرید زمستانی، شروین بزرگ مهاجم تنومند صنعت نفت آبادان است که عملکرد قابل قبولی در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم از خود به نمایش گذاشت.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم مدنظر یحیی گل محمدی با باشگاه نفت آبادان وارد مذاکره شد. اما با مخالفت علیرضا منصوریان پروژه انتقال مهاجم آبادانی ها به تهران با شکست مواجه شده است.

این دومین مهاجمی است که یحیی گل محمدی در صدد جذب آن بوده اما مدیران باشگاه پرسپولیس موفق به جلب رضایت باشگاه بازیکن مد نظر نشده‌اند. پیش از این سرمربی سرخپوشان به دنبال جذب پیمان بابایی مهاجم تراکتور تبریز بوده اما باشگاه تبریزی نیز، با جدایی بهترین گلزن خود مخالفت کرده است‌. 

با توجه به این شرایط و البته کمبود مهاجم باکیفیت در لیگ ایران، به نظر می‌رسد که گل‌محمدی برای تقویت خط حمله تیمش باید به جذب مهاجم خارجی روی بیاورد که این موضوع هم با بدهی های سنگین باشگاه پرسپولیس به بازیکنان خارجی فصول گذشته خود کمی بعید به نظر می‌رسد.

البته همانطور که قبلا در رسانه ها مطرح شد، وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است تا زمانی که بدهی های خارجی آنها سبک نشده است، بهتر است مهاجم خارجی جذب نکنند به خصوص که در حال حاضر مهاجمان خوب بدون رضایت‌نامه امکان جدایی از تیم خود را ندارند که باشگاه پرسپولیس نیز با مشکلات مالی متعدد توان پرداخت رضایت‌نامه های سنگین را ندارد.

حال باید دید که یحیی گل‌محمدی برای جذب مهاجم چه نقشه‌ای در سر دارد و آیا موفق به خرید مهاجم باکیفیت در فصل نقل و انتقالاتی زمستانی خواهد شد؟

محمد ابراهیم پور

کد خبر: 1127231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =