کلید قفل پرسپولیس در دستان یحیی

یحیی گل محمدی چند روزی می شود که به علت مشکلات مالی و ... تمرینات پرسپولیس را تحریم کرده و حاضر به حضور در محل تمرین پرسپولیس نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ بزرگترین مشکلی که این روزها اردو سرخ ها را تهدید می کند، مشکلات شدید مالی است. درست است که از نهاد های مختلف پول های زیادی به پرسپولیس تحویل داده اند اما تکلیف آنها هنوز مشخص نیست. البته مشکلات نیز زمان حضور صدری هم وجود داشت اما در زمان حضور درویش و تشدید این مشکل باعث شد کاسه صبر سرمربی پرسپولیس لبریز شود و حضور در تمرینات را تحریم کند.

دریافتی های پرسپولیس در نیم فصل اول کمتر از ۴۰ درصد می باشد و این موضوع علاوه بر سرمربی، بازیکنان را نیز عصبانی کرده است.

یکی از دلایل عدم حضور سرمربی پرسپولیس در محل تمرین، مشکل جذب بازیکن برای آغاز نیم فصل دوم است. همانطور که پیش از این نوشتیم، یحیی گل محمدی لیست نقل و انتقالات خود را به باشگاه تحویل داده است و درویش نیز، افشین پیروانی را مامور نقل و انتقالات پرسپولیس کرده است. 

یکی از نکات جالبی که می توان به آن اشاره کرد، اسامی بازیکنان مهم تیم های دیگر در لیست سرمربی پرسپولیس می باشد. یحیی گل‌محمدی در لیست خود نام بازیکنانی مانند تیکدری، مغانلو، شهباززاده و ... را آورده بود که همانطور که مشخص است، این بازیکنان نمی توانند برای نیم فصل دوم در پرسپولیس حضور داشته باشند چرا که با تیم های خود قرارداد دارند و بعید است بتوانند رضایت‌نامه خود را بگیرید. این دومین دلیل گل‌محمدی برای عدم حضور در تمرین پرسپولیس است.

موضوع سومی که گل‌محمدی هم به آن اشاره کرده بود، موضوع تمدید قرارداد بازیکن های فعلی پرسپولیس است. شنیده ها حاکی از این است که برخی از پرسپولیسی ها که قراردادشان رو به اتمام است، هنوز پیشنهادی درمورد تمدید قرارداد دریافت نکرده‌اند. مخصوصا وقتی هنوز درصد کمی از رقم قرارداد خود را دریافت کرده اند، کمی آن هارا برای تمدید قرارداد دلسرد کرده است.

در نهایت یحیی گل‌محمدی قرار است تکلیف ادامه همکاری با پرسپولیس را در یکی دوروز آینده مشخص کند و پس از بررسی ها به باشگاه اعلام کند آیا مایل به همکاری است یا خیر.

مهسا حسینی

کد خبر: 1128011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =