تاکید بر حفظ نظم سازمانی از سوی واحدهای دانشگاهی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سند تحول و تعالی این دانشگاه مشخص شده که چگونه می‌توان با برنامه‌ای مبتنی بر آمایش، در جهت حل مسائل مردم پیش رفت و عمل کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیست‌ودومین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور دکتر علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محسن مرادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و واحد مشهد و سایر اعضا در واحد مشهد برگزار شد.

دکتر طهرانچی در این جلسه با اشاره به نقاط قوت سیستم آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه در صورتی قوام می یابد که با اراده جدی و نظم به انجام امور بپردازد و از فعالیت های سطحی پرهیز کند. در این راستا سیستم آموزشیار به تحقق این امر کمک خواهد کرد، به گونه ای که هر عملکردی خارج از چارچوب این سیستم، روشن و آشکار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر لزوم نظم سازمانی خاطرنشان کرد: واحدهای دانشگاه باید در این زمینه با جدیت عمل کرده و معاونان آموزشی لازم است درخصوص برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و نظارت بر اطلاعات اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال مسأله یابی در محیط واقعی است، اظهار داشت: این دانشگاه به دنبال مسأله سازی نیست. در سند تحول و تعالی این دانشگاه مشخص شده که چگونه می توان با برنامه‌ای مبتنی بر آمایش در جهت حل مسائل مردم پیش رفت و عمل کرد.

دکتر طهرانچی تصریح کرد: سند آمایش اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان خراسان رضوی آماده شده که می توان براساس آن برای هر شهر مشکلات و مسائل مربوط را شناسایی و سپس راه حل ارائه کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه رویکرد مأموریت گرایی دانشگاه صرفاً اقتصادی نیست، گفت: در هر استان باید مددجوی اجتماعی و روانشناس بالینی در آمایش فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد که با مسأله یابی مسائل را حل کند.

انتهای پیام/


کد خبر: 1129837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =