آتش‌سوزی در مجتمع تجاری تیراژه / ۱۶ نفر مصدوم شدند + عکس و فیلم

رییس مرکز اورژانس تهران، از آتش سوزی در پاساژ تیراژه تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یحیی صالح طبری رییس مرکز اورژانس تهران از آتش سوزی در پاساژ تیراژه تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید:

انفجار یک ساختمان مسکونی در خیابان وحدت اسلامی تهران + عکس و فیلم

وی گفت: تا کنون یک اتوبوس آمبولانس ، یک موتورلانس و دو آمبولانس به محل حادثه اعازم شده‌اند.

به گفته طبری بر اساس گزارش‌های رسیده به اورژانس سه نفر از هموطنان در این حادثه مصدوم شده‌اند.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٠:٣٠ امشب یک مورد حادثه وقوع حریق در پاساژ تیراژه، واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی به سمت میدان صادقیه به سامانه ١١۵ اورژانس تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: حریق در یک مغازه در طبقه همکف رخ داده است و همکاران ما در اورژانس به همراه یک اتوبوس آمبولانس، دو آمبولانس و یک موتورلانس به محل اعزام شدند.

خالدی گفت: در تماس اولیه با اورژانس اعلام شد که احتمال محبوس شدگی ۱۰ نفر وجود دارد که البته این مورد نیاز به بررسی دارد چرا که در تماس اعلامی شهروندان با اورژانس ذکر شده است.

ملکی نیز درباره جزئیات حادثه مذکور گفت: در طبقه همکف این مجتمع تجاری، یک رستوران و در زیر آن یک فروشگاه پوشاک وجود داشت که هر دو مغازه در زمان حضور آتش‌نشانان کاملاً شعله‌ور بود و ظاهر امر یعنی شکسته شدن شیشه‌ها و تخریب بخشی از کف رستوران نشان می‌داد که انفجاری نیز در محل روی داده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به انتشار دود بسیار غلیظ در تمام طبقات این مجتمع، افزود: خوشبختانه کسبه موفق به خروج از محل حادثه و چند نفری نیز مصدوم شده بودند که در همان دقایق نخست حضور آتش‌نشانان، تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی تصریح کرد: چندین دستگاه سیلندر گاز مایع ۵۰ کیلویی از این مغازه‌ها خارج شده و در صورت انفجار یکی از این کپسول‌ها، وضعیت بدی می‌توانست رقم بخورد اما با عملیات خوب و شجاعانه آتش‌نشانان و با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب، سیلندرها با احتیاط کامل خارج شدند.

به گفته ملکی، اکنون آتش کاملاً خاموش شده و نیروها مشغول ایمن‌سازی و لکه‌گیری محل حادثه هستند.

همچنین بنابر اعلام سخنگوی سازمان اورژانس کشور تا ساعت ۲۲:۳۰ امشب، مصدومان حادثه آتش‌سوزی مجتمع تجاری تیراژه به ۱۶ نفر رسیده که هفت نفر از آنها به مراکز درمانی منتقل شدند.

تیراژه

تیراژه

تیراژه

تیراژه

کد خبر: 1130771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =