شکست ناپذیری ۲۰ می‌شود؟

تیم های نساجی و استقلال در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیستم شاگردان فرهاد مجیدی مهمان تیم سخت کوش نساجی خواهند بود.

ادامه شکست ناپذیری آبی ها؟

استقلالی‌ها به دنبال این هستند تا در دیدار برابر نساجی علاوه بر پیروزی و کسب سه امتیاز بیستمین هفته از لیگ برتر را نیز بدون شکست پشت سر بگذارند تا با ادامه رکورد بی نظیر خود جایگاه‌شان را نیز در صدر جدول مستحکم‌تر کنند.

شاگردان مجیدی در شش بازی اخیر خود در لیگ برتر پیروز شده‌اند و می‌خواهند با کسب هفتمین برد پیاپی و توقف احتمالی پرسپولیس اختلافشان را با این تیم افزایش دهند و در هفته‌های پایانی با خیالی آسوده تر مسابقات را ادامه دهند.

استقلال در این دیدار نیز دو مدافع اصلی خود را به دلیل مشکلات خدمت سربازی در اختیار ندارد و باید بدون آنها به مصاف حریف برود.

در دیدار فردا احتمالاً فرهاد مجیدی باز هم مجبور شود تیمش را با چهار مدافع وارد زمین کند. شیوه‌ای که در این فصل با آن بیگانه بوده‌اند و تنها در هفته قبل برابر فجرسپاسی آن هم به اجبار از آن استفاده کردند.

استقلالی‌ها در این فصل تا بدین جا به جز پرسپولیس و نساجی دروازه تمام تیم‌های لیگ برتری را گشوده‌اند. آنها به دنبال این هستند تا علاوه بر شکست حریف این رکورد منفی را نیز از کارنامه خود پاک کند.

کار بزرگ انجام می‌شود؟

نساجی بر عکس استقلال این روزها در فرم خوبی قرار ندارد و در پنج بازی اخیر خود طعم پیروزی را نچشیده و با شرایطی نه چندان مطلوب گام به دیدار با صدرنشین بدون شکست لیگ برتر می‌گذارد.
شاگردان ساکت الهامی که در این فصل از میزبانی در مازندران نیز محروم بوده‌اند و در مشهد از حریفان پذیرایی کرده‌اند در دیدار فردا نیز به روال دیدارهای قبلی خود در ورزشگاه امام رضا میزبان استقلال خواهند بود.

پیروزی در برابر استقلال برای نساجی کار بسیار بزرگ و در عین حال سختی خواهد بود. به همین دلیل به نظر می‌رسد آنها در درجه اول برای کسب تساوی به زمین خواهند آمد و به دنبال این هستند تا از تیم صدرنشین لیگ برتر حداقل یک امتیاز بگیرند و شرایط خود را کمی بهبود دهند.

غایبان دیدار

استقلالی‌ها در این دیدار علاوه سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، وریا غفوری کاپیتان خود را نیز در اختیار ندارند. در مقابل نیز نساجی دو مهره تأثیر گذار خود یعنی حسن نجفی و مهرداد عبدی را به دلیل مصدومیت در ترکیب خود نخواهد داشت.

وضعیت در جدول

استقلال هم اکنون با ۴۷ امتیاز صدرنشین است و نساجی ۲۲ امتیازی تیم دهم جدول رده بندی است.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا مشهد با قضاوت علی صفایی برگزار خواهد شد.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1131547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =