محمودی: هدف استقلال مقابل تراکتور کسب حداقل امتیاز است

پیشکسوت تراکتور تبریز گفت: به نظر من استقلال در دیدار مقابل تراکتور به دنبال کسب حداقل امتیاز در تبریز است و برای تساوی به میدان می‌رود. چرا که برای هیچ تیمی در تبریز مقابل تراکتور بازی کردن آسان نیست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کاظم محمودی پیشکسوت و مدیر آکادمی باشگاه تراکتور تبریز در رابطه با شرایط تراکتور قبل از دیدار حساس مقابل استقلال تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم استقلال در صدر جدول قرار دارد تراکتور باید بهترین عملکرد را مقابل این تیم داشته باشد تا بتواند پیروز میدان شود. این دیدار برای هر دوتیم از اهمیت بالایی برخوردار است. امیدوارم تغییرات در کادر فنی شوک خوبی برای تراکتور باشد.

بیشتر بخوانید:

رئیس هیئت مدیره استقلال مشخص شد

وی افزود: اگر استقلال بتواند ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاورد می‌تواند به کورس قهرمانی با پرسپولیس ادامه بدهد. تراکتور هم با برتری مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی کمی از بحران خارج شده و حالا می‌تواند با کسب برتری مقابل استقلال در ادامه فصل روند بهتری داشته باشد.

وی ادامه داد: قطعا بازی سنگینی در انتظار هر دو تیم خواهد بود و این بازی۶ امتیازی محسوب می‌شود. مخصوصا برای استقلال که در کورس قهرمانی قرار دارد. شاید تراکتور برای قهرمانی کمی امیدش را از دست داده باشد اما همچنان شانس کسب سهمیه آسیا را دارد و قطعا انگیزه بالایی برای برتری در این دیدار دارد. برتری در لیگ نیز می‌تواند به روحیه و انگیزه بازیکنان تراکتور در جام حذفی نیز کمک کند.

محمودی در رابطه با ۱۰ تقابل اخیر استقلال و تراکتور در تبریز افزود: یک نکته خیلی جالب در این تقابل‌ها وجود دارد و آن این خواهد بود که سهم هرکدام از تیم‌ها ۳ برد بوده است. حتی گل‌های زده تیم‌ها نیز تقریبا برابر بوده و این نشان می‌دهد که بازی‌های این دو تیم همواره نزدیک و جذاب بوده و هر دو تیم بازی‌های تماشاگر پسند و هجومی را ارائه می‌دهند.

وی افزود: فکر می‌کنم استقلال در این دیدار به دنبال کسب حداقل امتیاز در تبریز است و برای تساوی به میدان می‌رود. چرا که برای هیچ تیمی در تبریز بازی مقابل تراکتور آسان نیست. امیدوارم بازی روندی داشته باشد که در نهایت تراکتور با برتری از زمین خارج شود و هواداران پرشور تبریزی با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند. آنها در این چند وقت گذشته اذیت شدند؛ چرا که تراکتور در چهار بازی گذشته خود تنها ۲ امتیاز به دست آورد و امتیازات از دست رفته باعث شد تا این تیم از کورس قهرمانی عقب بماند.

پیشکسوت باشگاه تراکتور در رابطه با قرعه‌کشی جام حذفی و تقابل این تیم با مس‌رفسنجان اظهار داشت: به نظر من مسیر تراکتور برای کسب عنوان قهرمانی هموار است. تراکتور پتانسیل برتری مقابل مس‌رفسنجان را در حضور پرشور تماشاگران تبریزی دارد و در مرحله بعد نیز تقریبا قرعه خوبی دارد و باید مقابل برنده دیدار آلومینیوم اراک و چادرملو اردکان قرار بگیرد. جام حذفی نزدیک‌ترین راه برای کسب عنوان قهرمانی است، امیدوارم تراکتور بتواند سومین قهرمانی را کسب کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =