ژستد یا رمضانی؟/ چه کسی در ترکیب دربی جا می‌گیرد؟

در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر، استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، استقلال و پرسپولیس در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هنوز وضعیت چند بازیکن استقلال برای ترکیب مشخص نشده است.

در خط دفاعی استقلال، دست فرهاد مجیدی قدری بسته می‌باشد چرا که هنوز تکلیف مصدومیت دانشگر مشخص نشده است. البته ناگفته نماند که طبق شنیده‌های خبرنگار ما به احتمال زیاد دانشگر به این دیدار خواهد رسید مگر اینکه اتفاق دیگری بیفتد.

از طرفی در خط حمله ابهامات بسیار زیادی برای ترکیب استقلال وجود دارد. در دیدار قبل استقلال برابر صنعت نفت آبادان، فرهاد مجیدی از آرمان رمضانی به جای رودی ژستد استفاده کرد.

تعدادی این تغییر را  بر این می‌دانستند که فرهاد مجیدی قصد داشته است که قبل از بازی دربی به رودی ژستد شوک وارد کند و در همین راستا عده‌ای معتقد بودند که فرهاد مجیدی به علت اینکه ژستد سه کارت است و احتمال دارد از دربی محروم شود از به کار گرفتن این بازیکن در ترکیب خود برابر صنعت‌نفت‌ آبادان خودداری کرده است تا با خیال راحت این بازیکن را برای دربی به میدان بفرستد.


شنیده‌ها حاکی از این است که بر خلاف شایعات مطرح شده در فضای مجازی که آرمان رمضانی قرار است روز پنجشنبه نیز برای استقلال به میدان برود، شانس حضور ژستد در این دیدار بسیار بیشتر از آرمان رمضانی است و به نظر می‌رسد که مجیدی قصد دارد بازیکن خارجی خود را در خط حمله به کار گیرد.

در صورتی که مجیدی از بازی دادن بازیکن خارجی خود نیز صرف نظر کند با این حال باز هم شانس سبحان خاقانی برای بازی کردن بسیار بیشتر از آرمان رمضانی می‌باشد.

باید دید که در نهایت کدام بازیکن می‌تواند در خط حمله استقلال برابر پرسپولیس بازی کند.

کد خبر: 1133753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =