نحوه آموزش حضوری برای دانشجویان مقطع کارشناسی مشخص شد

معاون آموزشی وزارت علوم نحوه آموزش حضوری برای دانشجویان مقطع کارشناسی را مشخص کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، قاسم عمو عابدینی  با اشاره به آغاز پلکانی و مرحله‌ای آموزش حضوری دانشجویان مقطع کارشناسی در ترم جاری، اظهار کرد: همه دانشگاه‌های کشور موظف هستند برای از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان دوره کارشناسی برنامه ریزی های لازم را داشته‌باشند و اینطور نیست که دانشگاهی مایل به بازگشت این دانشجویان در سر کلاس های درس نباشد.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی دانشگاه ها آموزش حضوری دانشجویان دوره کارشناسی را به صورت پلکانی آغاز می‌کنند اما اینطور نیست دانشگاهی نخواهد این دانشجویان آموزش حضوری داشته باشند.

معاون آموزشی وزارت علوم اظهار کرد: برنامه ریزی از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان در حال حاضر انجام شده‌است اما دانشگاه ها این حق را دارند که نگران سلامت دانشجویان و اساتید باشند و اینکه دانشجویان به بهترین نحو بتوانند از ظرفیت آموزش حضوری استفاده کنند باید برنامه ریزی مناسبی از سوی دانشگاه ها انجام بگیرد.

عمو عابدینی یادآور شد: دانشجویان ورودی دو سال اخیر اصلا دانشگاه ندیده‌اند بنابراین باید دانشگاه ها برنامه ریزی های لازم برای شناساندن محیط دانشگاه به این دانشجویان را داشته باشند.

وی تاکید کرد: بخشنامه ای به دانشگاه ها صادر کردیم که بر اساس آن همه مراکز موظف به از سرگیری آموزش حضوری هستند و ما برای مساعدت با دانشجویان تسهیلات میهمانی، حذف ترم و حذف درس را فراهم کردیم. حتی به دانشگاه ها این اختیار را دادیم برای دانشجویانی که مشکل دارند به طور مستقل تصمیم گیری کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1135374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      1 0
      اقا کلن ببندید این دانش.اهارا تورو به جان مادر پدرتان قسم تو رو به جان بچهاتون
    • Z IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      0 0
      واقعا من نمیدونم شما فهم و شعور دارید؟ تو کورونا از همه بدتر ماه رمضون حضوری کردنتون چی بود آخه میخواید چیو به کی یا کیا ثابت کنید. از صل رفتم بیرون دنبال درس و دانشگاه کوفتی الان حالم بده و زیر سرمم درسته که تو این شرایط حضوری میکنید و اگر نیایم حذف واحد میشیم؟جواب خدا رو چی میدید که با دهن روزه این همه راه طولانی رو بریم و بریم تازه گهگاه پیش میاد اتوبوس جا نباشه ۱ ساعت و نیم با دهن روزه وایستادم واقعا من به عقل اون کسی که دستور بازگشایی داد شک دارم.به چه قیمتی آخه با کلی ترس و استرس با تحمل تشنگی و گشنگی مجبوریم بریم مجبوررررررررررررر واقعا اگر می‌خواستید باز گشایی کنید میزاشتی بعد از ماه رمضون یکماه اینور اونور که چیزی از کسی کم نمکرد میکرد؟ واقعا متاسفم برای خودم که جایی زندگی میکنم که کلاس گذاشتن در بازگشایی ها از جون و روان مردمش مهم تره .متاسفم!