پایان هفته کاری بورس با قرمزپوشی/ بازار سهام سبز می‌شود؟

بورس در هفته گذشته روزهای سبز مختلفی را پست سرگذاشت اما در نهایت قرمز به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بورس در هفته گذشته نوسان‌های مختلفی را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید

اقدام مهم بورس در شفافیت

شروع هفته کاری بورس در اولین هفته رسمی ۱۴۰۱، با سبزپوشی بازار سرمایه بود. شاخص کل بورس در روز ۱۴ فروردین و در پایان جریان دادوستدها با رشد ۲۹ هزار و ۸۵۹ واحدی به یک میلیون و ۴۶۱ هزار واحد رسید تا جبران روزهای قرمز سال قبل را کند. همچنین شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۶۸۰۸.۳۷ واحدی به ۳۷۲,۷۱۱.۹۷  هزار واحد رسید.

روز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه نیز، شاخص کل بازهم رشد کرد و با ۶۸۶۸.۴۹ هزار واحد افزایش به یک میلیون و ۴۶۸ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵۶۳.۵۳ واحدی به ۳۷۳,۲۶۷.۲۹ هزار واحد رسید.

سه‌شنبه ۱۶ فروردین نیز، شاخص کل به مسیر رشد خود ادامه داد. شاخص کل در این روز به عدد یک میلیون و ۴۷۱ هزار واحدی رسید. از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۵۶۲.۴۷ و احدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

در آخرین روز معاملاتی هفته یعنی چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه، شاخص کل قدری افت کرد و روی عدد یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد ایستاد. شاخص کل هم‌وزن هم به عدد ۳۷۷,۳۷۱.۳۷ رسید.

به گزارش ایسکانیوز، بسیاری از تحلیلگران بازار سرمایه معتقدند که با وجود شروع طوفانی بورس در سال جاری، هنوز تا جبران زیان سال گذشته سهامداران راه درازی در پیش است. بسیاری از آنها معتقدند که در صورت نهایی شدن مذاکرات، می‌توان به ادامه سبزپوشی بازار امید داشت.

کد خبر: 1135611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =