مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۱ فروردین

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را از دریچه ایسکانیوز دنبال کنید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،   گزیده‌ای از مهمترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد  اسلامی سراسر کشور در  یکشنبه (۲۱فروردین)  را در ادامه می‌خوانید:

برگزاری جلسات کمیسیون معاملات استان تهران با حضور نماینده دکتر آقامیری

سید عظیم حسینی، نماینده رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در کمیسیون معاملات و معاون عمران استان تهران با اشاره به برگزاری این جلسات گفت: درسال ۱۴۰۰ نوزده جلسه کمیسیون معاملات واحدهای استان تهران تشکیل شد و موارد مطرح شده در این کمیسیون توسط اعضای کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گیری شد.

معاون عمران استان تهران، ضمن تشکر از زحمات محمدرضا کاشفی نیشابوری، رییس سابق دبیرخانه هیات امنای استان تهران، انتصاب سید رضا صالحی را تبریک گفت و اظهار کرد: با توجه به تاکید معاون هماهنگ کننده استان تهران در خصوص تعیین وضعیت تعاونی مسکن کارکنان، املاک، کمسیون معاملات، و امور اجرایی استان، با هماهنگی و رهنمودهای ایشان در حال انجام است.

 سید رضا صالحی معاون هماهنگ کننده استان تهران با اشاره به تشکیل یک کارگروه در زمینه مسکن اظهار کرد؛ شرایط مناسبی را جهت انجام این کار در نظر گرفته ایم که با مساعدت های دکتر طهرانچی و دکتر آقامیری درسال ۱۴۰۱وضعیت مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی هم مشخص خواهد شد.

نماینده دکتر آقامیری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و مسئول کمسیون معاملات استان تهران در ادامه گفت: باتوجه به بازگشایی وحضور دانشجویان واحدهای دانشگاهی استان تهران در سال جدید، این کمیسیون آمادگی لازم جهت تسریع در رفع مشکلات و موارد مربوط به جلسات کمیسیون واحدها را دارد.

 کیفیت نظام آموزشی با امکانات مدارس  ارتباطی مستقیم دارد

حسین کلانتری خلیل آباد، دبیر هیات امناء و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، با حضور در جمع مدیران، معلمان و دانش‌آموزان با تأکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در مدارس و کلاس‌های درس، ایجاد نگرش‌های مثبت و پویا و تقویت انگیزه، تلاش و تحصیل در دانش‌آموزان را از مهم‌ترین وظایف معلمان و مدیران دانست.

کلانتری خلیل آباد اظهار کرد: آشنایی با شخصیت و دیدگاه‌های اجتماعی دانش‌آموز در روزهای نخست حضوری شدن مدارس صورت می‌گیرد و از این رو همه برخوردها و رفتارها باید دقیق انجام شود تا علاوه‌ بر موارد یاد ‌شده، موجب کاهش اضطراب، دغدغه در درس و کلاس شود.

وی  افزود: دوران دبستان به‌عنوان بهترین دوران زندگی بشر یاد می‌شود؛ چراکه فرزندان ما در این دوران با حضور در کلاس درس، آمادگی کامل برای جامعه‌ پذیری، تربیت را فرامی‌گیرند و با بیان اینکه  دانش آموزان سرمایه های  ایران اسلامی  هستند گفت؛ با نهادینه کردن پژوهش در برنامه آموزشی دانش‌آموزان از همان سال های اولیه تحصیل زمینه برای رشد و شکوفایی، بروز خلاقیت و نوآوری در نوجوانی و بزرگسالی مهیا می‌شود.

دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز یادآور شد: رابطه کیفیت نظام آموزشی با امکانات مدارس  ارتباطی مستقیم دارد و مهیاکردن فضا و امکانات مناسب و کافی سبب ارتقای کیفیت آموزش می‌شود، به همین دلیل مدارس سمای البرز می بایست با انجام برنامه‌ ریزی مناسب، تلاش نمایید فضای آموزشی مطلوب را برای تعلیم تربیت دانش‌آموزان فراهم کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز  از گسترش فعالیتهای جنبی و در راستای توسعه کمی و کیفی مدارس تاکید نمودند و با توجه به پتانسیل های موجود در مدارس سما و شعار هر دانش آموز یک مهارت، بر برگزاری دوره های فوق برنامه و مهارتی که علاوه بر مهارت آموزی موجب تحقق درآمد های غیر شهریه ای برای مدارس می گردد تاکید نمودند.

وی ضمن حمایت از مدارس سما، مجموعه دانشگاهی را پشتوانه مدارس سما نامید و با اعلام آمادگی جهت بهره مندی مدارس از تجهیزات، سالن های ورزشی و اجتماعات، آزمایشگاه ها و سایر امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تاکید کردند.              

کلانتری از دانش آموزان مقاطع مختلف، مسائل و مشکلات آموزشی را جویا و در راستای رفع آن دستورات لازم را صادر کردند.

مسابقه کتاب خوانی صعود چهل ساله برگزار می‌شود

مسابقه کتاب خوانی صعود چهل ساله توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با همکاری اداره کل فرهنگی و اجتماعی برای عموم دانشجویان، اساتید و کارکنان برگزارشد. این مسابقه در ۳۱ واحد استانی باحضور ۵۲۰۰ شرکت کننده در دونوبت  ۱۱الی ۱۳:۳۰،۹  الی ۱۱:۳۰از طریق سامانه الکترونیکی مورخ ۲۱  فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد. در این مسابقه بزرگ کتابخوانی جایزه ۱۰ نفر اول ۳۰ میلیون ریال، جایزه ۱۰ نفر دوم ۲۰  میلیون ریال ،جایزه ده نفر سوم  ۱۰ میلیون ریال است.

کارمندان دو اصل مهم کار و صداقت را سرلوحه کارشان قرار دهند

نشست صمیمانه ای با حضور سید رضا صالحی، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، دکتر علی حبیبی مدیرکل امور اداری و پشتیبانی، مهندس جمشید پیرهادی عامل خزانه دار و مدیرکل امور مالی، معصومه بهرامی مشاور رییس در امور زنان و خانواده و جمعی از کارکنان استان تهران برگزار شد.

 معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه حسب سنت حسنه هر ساله یک جلسه عمومی در سال جدید داریم، گفت: کارکنان استان تهران باید در حوزه های کاری خود دو اصل کار و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند و با نظم و انضباط کاری که از اهمیت ویژه ای برخوردار است شاهد پیشرفت چشمگیری در امور استان باشیم.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در ادامه، ضمن تشکر از زحمات دکتر محمدرضا کاشفی رییس سابق دبیرخانه هیات امنای استان تهران بیان کرد؛ در چند سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به این شکل و ساختار، سازمان یافته نبود که با توجه به سیاست های دکتر محمدمهدی طهرانچی و دکتر سید محمودرضا آقامیری و تدابیر دکتر محمدرضا کاشفی که نیاز به داشتن یک ستاد بسیار قوی داشت، حوزه ها را بصورت تخصصی شکل داد تا اقدامات برجسته و کار حرفه ای در استان تهران انجام شود.

صالحی در ادامه با بیان اینکه یکی از ضعف های بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نداشتن چارت است، گفت؛ این استان بیشترین تعداد دانشجویان را در کل کشور دارد و باید از لحاظ چارت سازمانی هم در خور نام و شخصیت سازمانی، ارتقا یابد تا همکاران با انگیزه بیشتری به انجام امور مربوط به حوزه های خود بپردازند که انشاءالله با مساعدت های دکتر طهرانچی، دکتر آقامیری و دکتر فداکار این مشکلات حل خواهد شد که یقینا به نفع مجموعه استان تهران خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد؛ در بحث رفاهی، فرهنگی و ورزشی هیچگونه محدودیتی نداریم و یک فضایی را برای این نوع فعالیت ها در نظر گرفته ایم که در آینده بصورت عملیاتی انجام خواهد شد.

در ادامه جلسه، علی حبیبی مدیرکل امور اداری و پشتیبانی استان تهران ضمن تشکر از زحمات و حمایت های دکتر کاشفی، گفت؛ با توجه به شناختی که از  صالحی، معاون هماهنگی استان تهران دارم، مطمئنا شاهد تحولات خوبی در سطح استان خواهیم بود.    

معصومه بهرامی، مشاور رییس در امور زنان و خانواده استان تهران، با اشاره به تعداد بانوان شاغل در استان تهران بیان کرد؛ دکتر آقامیری و دکتر کاشفی نظر مساعدی نسبت به امور زنان داشتند و همه این بانوان علاوه بر اینکه در کار خود متخصص هستند بعنوان یک مادر و همسر، زمان بسیار کمی جهت انجام فعالیت های ورزشی از جمله استخر، سالن بدنسازی و شرکت در کلاس های آموزشی مثل خانواده، فرزند پروری و... دارند که امیدواریم با راه اندازی سالن های ورزشی و استخر، زمینه را برای فعالیت های ورزشی و فرهنگی این قشر زحمت کش فراهم آوریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1136032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =