مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم رضا همدانچی، مدیرکل سابق روابط عمومی و معارفه  سید امیر محجوب، سرپرست اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور  علی سروری مجد رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها برگزار شد.

 سروری مجد در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی رضا همدانچی مدیرکل سابق روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: به ایشان مأموریت یک‌ساله‌ای به عنوان رئیس اداره کل روابط عمومی و برند بانک سپه محول شده و امیدواریم در این مدت همکاری و تعامل ایشان با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی ادامه پیدا کند.

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها خاطرنشان کرد: آقای محجوب به عنوان سرپرست باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) و مسئول ارتباطات دانشجویی روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سوابق خوبی در این حوزه دارد. امیدوارم ایشان در مسئولیت جدید با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه، موفق باشد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در ستاد، بخش کوچکی از مجموعه روابط عمومی کل دانشگاه آزاد اسلامی است، اظهار داشت: کار روابط عمومی در ستاد، سیاست‌گذاری و جهت‌دهی، حمایت  و نظارت، کنترل و مدیریت کل مجموعه روابط عمومی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور است. درواقع روابط عمومی واحدهای سراسر کشور کار اصلی را انجام می‌دهند و باید همواره در میدان حاضر باشند.

 سروری مجد با اشاره به برخی از وظایف مهم روابط عمومی گفت: یکی از بخش‌های اصلی روابط عمومی، تبلیغات و برگزاری مراسم‌هاست ولی بخش مهم‌تر ایجاد ارتباطات با جامعه مخاطب است. درواقع ارتباط بین رئیس و هیأت رئیسه دانشگاه با مخاطبان دانشگاه شامل دانشجویان، اساتید و کارکنان از اهمیت زیادی برخوردار است و باید دیدگاه‌ها و نظرات هر دو طرف به درستی منتقل شود. باید یک گفتمان ایجاد شود و این گفتمان به عنوان عنصر محوری ارتباطات، یکی از وظایف مهم روابط عمومی است که باید به خوبی انجام شود.

وی  تاکید کرد: رسالت حوزه روابط عمومی، رسالتی بسیار سنگین است. کار در روابط عمومی به صورت لحظه‌ای و شبانه‌روزی است. در این زمینه از زحمات آقای همدانچی که شبانه‌روز پای کار بود و مسائل را با دلسوزی پیگیری می‌کرد و در خدمت دانشگاه بود و همچنین از مجموعه همکاران روابط عمومی، تشکر و قدردانی می‌کنم.

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه آقای محجوب تحولی در دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه رسانه و ارتباطات دانشجویی ایجاد کرد، گفت: امیدوارم این نیروی جوان و باانگیزه در روابط عمومی دانشگاه نیز با رویکرد ارتباطاتی، عمل کند و در انجام وظایف خود موفق و مؤید باشد. همچنین امیدوارم هم‌افزایی بین روابط عمومی، ایسکانیوز و سایر رسانه‌ها صورت گیرد.

 سروری مجد در پایان ابراز امیدواری کرد: مجموعه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به گونه‌ای عمل کند که دانشجو و جامعه مخاطب، از عملکرد این مجموعه راضی باشد.

در ادامه، رضا همدانچی مدیرکل سابق روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه گزارشی از عملکرد روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: یکی از رموز موفقیت روابط عمومی، ارتباط صمیمانه و دوستانه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها با این مجموعه بود که همواره با تعامل بالا در کنار ما بودند. با توجه به اینکه حجم کار در روابط عمومی بسیار بالاست، سعی کردیم با تمام تلاش، خارج از روابط بروکراتیک اداری و به صورت شبانه‌روزی امور مربوطه را پیش بریم.  

وی با بیان اینکه روابط عمومی در سازمان‌ها یکی از هزینه‌زاترین مجموعه‌هاست، تصریح کرد: به جرأت اعلام می‌کنم روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در مدت مسئولیت بنده در این حوزه، هیچ هزینه اضافه‌ای ایجاد نکرد. شهریه دانشجویان به عنوان منبع درآمد دانشگاه، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و صرفاً باید در زمینه صرفه و صلاح دانشگاه هزینه شود؛ حتی در زمینه تبلیغات که نیاز به هزینه بود، سعی شد امور با تعامل پیش رود.

مدیرکل سابق روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه از زمان ریاست دکتر طهرانچی تغییر ریل با سرعت بسیار بالایی انجام شد، گفت: در این زمینه نیز تلاش شد مجموعه روابط عمومی به صورت شبانه‌روزی کار را پیش برد.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای آقای محجوب، اظهار داشت: یکی از محسنات تغییر مدیریت، ورود نیروهای جوان با ایده‌هایی جدید و نو است. با روحیه‌ای که در آقای محجوب وجود دارد، می‌توان در آینده شاهد پیشرفت روابط عمومی بود.

در پایان این نشست، سید امیر محجوب سرپرست اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن قدردانی از رییس دانشگاه آزاد اسلامی و سروری مجد برای اعتماد در سپردن مسئولیت روابط عمومی دانشگاه، گفت: تغییر مسئولیت‌ها به مثابه دو امدادی است که باید منجر به موفقیت بیشتر مجموعه شود. در این زمینه نیز بنده تمام تلاش خود را به کار خواهم بست.

وی همچنین ضمن تشکر از زحمات رضا همدانچی در روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، برای وی در مسئولیت جدید خود در بانک سپه آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1136399

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =