سیتی صدرنشینی که بوی قهرمانی می‌داد

هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس در روز دوم خود با چهار دیدار به پایان رسید که در این بازی تیم سیتی توانست حریف آماده‌ خود را با ۵ گل بدرقه کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس در روز دوم خود با چهار دیدار به پایان رسید که در این بازی تیم سیتی در اتحاد میزبان نیوکاسل یونایتدی بود که از نیم فصل دوم بعد از خبر فروشش به مالکان جدیدش با چند خرید اوج گرفته بود ولی توانست حریف آماده‌ خود را با ۵ گل بدرقه کند.

سیتی در این دیدار با همه بازیکنان آماده خود پای به میدان گذاشتند و بخوبی مشخص بود که شکست دقایق پایانی مقابل رئال را حداقل برای این بازی فراموش کرده‌اند.حملات سیتی از اول بازی شروع شد و برای زدن اولین گل فقط ۱۹ دقیقه صبر کردند که روی ارسال از جناحین و پاس با سر کانسلو با ضربه سر زیباتر رحیم استرلینگ به اولین گل بازی رسیدند. سیتی برای گل دوم هم ۱۹ دقیقه فاصله نیاز داشت و روی شوت محکم و دفع ناقص دروازه بان نیوکاسل لاپورته به گل دوم رسید و خیال هواداران سیتی و پپ گواردیولا تا حدودی آرام شده بود. بعد از این گل سیتی سعی در آرام کردن بازی داشت و نیمه اول با نتیجه ۲بر۰ به سود سیتی به پایان رسید.

 در نیمه دوم سیتی با بیرون کشیدن دیاس و وارد کردن فرناندینیو با تجربه و  پا به سن گذاشته وارد میدان شد و نیوکاسل هم تغییراتی نداشت. سیتی برای رسیدن به گل سوم تا دقیقه ۶۱ صبر کرد که روی کرنر ارسالی راست نیوکاسل با ضربه سر رودری روی تیر اول به گل رسید و نتیجه را ۳ بر۰ کرد.

دو دقیقه بعد از گل سوم سیتی دومین تعویض سیتی انجام شد بدین ترتیب گابریل ژسوس جای خود را به فیل فودن جوان و با انگیزه داد.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد منچستر سیتی توانست گل چهارم خود را به ثمر برساند. فیل فودن روی پاس خوب الکساندر زینچنکو موفق به گلزنی شد تا بازی ۴-۰ شود.

این پایان کار نبود و سیتی چند ثانیه بعد گل پنجم را وارد دروازه نیوکاسل کرد. این بار رحیم استرلینگ بود که روی پاس جک گریلیش موفق شد گل دوم خود و پنجم تیمش را به ثمر برساند. در ادامه سیتی بازی را کنترل کرد تا بازی با همان پنج گل به سود شاگردان پپ گواردیولا خاتمه پیدا کند و آنها گام بلندی به سمت قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بر دارند. منچسترسیتی همچنین با این پیروزی پرگل موفق شد تفاضل خود را هم به شکل قابل توجهی بهبود ببخشد.

محسن بهره دار

کد خبر: 1139694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =