پایان سبز بورس / شاخص کل با رشد ۲۴ هزار واحدی متوقف شد

شاخص کل بورس با رشد ۲۴ هزار و ۹۱۸ واحد در تراز یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۴۹ واحد متوقف شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امروز چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت) در ساعت ۰۹:۰۵ شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد  ۳ هزار و ۹۷۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۵ هزار  و ۹۶۵ واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی بورس چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

صف خرید و فروش سهام در ۲۱ اردیبهشت

در ساعت ۹:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۲ هزار و ۹۱۶ واحد در تراز یک میلیون و ۵۵۲ هزار واحدی قرار گرفت.

امروز چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت) در ساعت ۹:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد  ۳ هزار و ۹۷۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۵ هزار  و ۹۶۵ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۲ هزار و ۹۱۶ واحد در تراز یک میلیون و ۵۵۲ هزار واحدی قرار گرفت.  سه نماد فولاد، شپنا و شبریز بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد  ۵ هزار و ۴۱۶ واحدی در ارتفاع ۴۳۴ هزار و ۲۸۵ واحدی ایستاد. آسیاتک نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۳۱  واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۲۲۰ هزار واحدی قرار گرفت. سه نماد آریا، غصینو و خدیزل نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. در این دقایق ۱۴۶ نماد در صف خرید و ۵۰ نماد در صف فروش هستند.

شاخص بورس با رشد ۲۴ هزار واحدی متوقف شد

شاخص کل بورس با رشد ۲۴ هزار و ۹۱۸ واحد در تراز یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۴۹ واحد متوقف شد.

امروز چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت) در ساعت ۹:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد  ۳ هزار و ۹۷۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۶۵ واحد قرار گرفت. در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد ۲۴ هزار و ۹۱۸ واحد در تراز یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۴۹ واحد متوقف شد.

آراد پورکار تحلیلگر بازار سرمایه گفت: بازار امروز تاثیرگذار از خبر، توزیع عادلانه ارز ۴۲۰۰ تومانی و افزایش نرخ مواد غدایی همچون مرغ، تخم مرغ و ... بود که بعد از انتشار این خبر گروه زراعت افزایشی شدند. همچنین خبر دیگر تاثیرگذار بر بازار امروز نوسان نرخ دلار بود.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۴ هزار و ۴۰۱ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «وغدیر» و «شستا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «اسیاتک»، «شستا» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۹ هزار و ۵۴۰ واحد روی پله ۴۳۸ هزار و ۴۰۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۸ هزار و ۸۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۸ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۳۰۶ واحد روی پله ۲۱ هزار و ۳۹۶  واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد یک هزار و ۶۸۰ میلیارد و به ارزش یک هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1140005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =