ملاقات افعی و بانوی سالخورده!

دو قدرت بزرگ فوتبال ایتالیا امشب در فینال جام حذفی به ملاقات یکدیگر می روند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در فینال کوپا ایتالیای امسال دو تیم یوونتوس و اینتر امشب در المپیکوی شهر رم به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم انگیزه های زیادی برای برنده شدن و فتح جام خواهند داشت. سیمونه اینزاگی که با لغزش مقابل بلونیا صدر جدول سری آ را به میلان واگذار کرده و سرنوشت قهرمانی از دستش خارج شده می خواهد دومین جام فصل را بعد از سوپرجام فتح کند.

اینزاگی که ابتدای فصل از لاتزیو به اینتر آمد امشب دوباره به المپیکو باز می گردد. او در اولین فصل حضورش در اینتر عملکرد درخشانی داشته و حالا به فتح دو جام داخلی می اندیشد.

اما در طرف مقابل مکس الگری بعد از سال های پرافتخاری که با بانوی پیر داشت، در صورت شکست در فینال امشب، فصل را بدون جام به پایان خواهد برد. البته الگری در صورت پیروزی به پرافتخارترین مربی کوپا ایتالیا با ۵ عنوان قهرمانی تبدیل خواهد شد.

یوونتوس امسال و پس از رفتن کریستیانو رونالدو فصل کابوس واری داشته و از دست دادن سه جام تا به اینجا باعث شده این آخرین فرصت برای الگری و تیمش باشد تا حداقل ۱ جام بگیرند و فصل را به شکل بهتری به انتها برسانند.

یوونتوس با ۱۴ عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم کوپا ایتالیا است و اینتر میلان با ۷ قهرمانی از این حیث سومین تیم پرافتخار سرزمین چکمه است.

حسام داراب نوش تهرانی

کد خبر: 1140133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =