احتمال افزایش قیمت دلار و یورو / سیگنال سایت مرجع درباره افزایش قیمت ارز؟

سایت طلا که به مرور تبدیل به یکی از مراجع نرخ طلا و دلار برای فعالان بازار شده، به تازگی اقدام به حذف قیمت دلار و یورو از سایت خود کرده و هنوز دلیل آن را اعلام نکرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز، درست در زمانی که طرح اصلاح یارانه‌های پرداختی در حال اجراست و به دلیل حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قیمت دلار در حال افزایش است، سایتی که پیش از این اقدام به انتشار نرخ دلار بازار آزاد می‌کرد، این نرخ را به کلی از سایت خود حذف کرده است.

بیشتر بخوانید

قیمت سکه، طلا و دلار شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

سایت قیمت طلا چند سالی است مرجع مهمی در میان فعالان بازار است و قیمت به روز و لحظه ای انواع نرخ های برابری ارز از جمله دلار را اعلام می کند. اما امروز و در اولین روز کاری هفته، مدخل مربوط به قیمت دلار و یورو به کلی از این سایت حذف شده است.

احتمال افزایش قیمت دلار و یورو / سیگنال سایت مرجع درباره افزایش قیمت ارز؟

تنها نرخی که می توان در این سایت مشاهده کرد، نرخ های نیمایی ارز است. البته نرخ طلا و سکه مثل روال گذشته در حال انتشار است. با این حال، مشخص نیست که قیمت دلار و یورو به چه دلیل از این سایت حذف شده است. برخی معتقدند که حرکت قیمت دلار به سمت افزایش و فراتر رفتن آن از نرخ ۳۰ هزار تومان، دلیل این حذف بوده است. هرچند که این سایت به صورت مستقل فعالیت می‌کرد اما به مرور تبدیل به یکی از مراجع نرخ دلار در میان فعالان شده بود.

با این حال، پیش از این نرخ دلار به بالاتر از این نرخ هم رفته بود و قیمت از سایت مربوطه حذف نشده بود. هنوز توضیح مشخصی در این رابطه مطرح نشده است.

کد خبر: 1140343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =