ابراهیمی: مصدومیت سیدجلال اتفاق بدی برای پرسپولیس بود

پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است کمبود مهره کارآمد و موثر در این فصل بزرگترین عاملی بود که باعث شد دست پرسپولیس از جام کوتاه بماند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ناصر ابراهیمی، مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، با اشاره به بازی پرسپولیس برابر سپاهان که منجر به شکست سرخ‌پوشان شد، اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار بازی خوبی را از خود به نمایش نگذاشت و با اشتباهات و ناهماهنگی هایی که در خطوط سه گانه اش داشت، نتوانست برابر سپاهان نتیجه لازم را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

چرا پرسپولیس به تعهد خود نسبت به بازیکنان عمل نکرد؟

وی تاکید کرد: در این بازی خط دفاع انسجام لازم را نداشت، ضمن اینکه در خط میانی نیز هماهنگی خوبی را شاهد نبودیم و بدین ترتیب مهاجمان در طول بازی تغذیه نشدند. در نهایت شکل تیمی پرسپولیس برابر سپاهان موفق عمل نکرد تا پرسپولیس نتواند در این بازی به اهدافش دست پیدا کند.

ابراهیمی با اشاره به اتفاق خاص این دیدار خاطرنشان کرد: مصدومیت سیدجلال هم اتفاق بدی در این بازی برای پرسپولیس بود. البته ابراهیمی در دقایقی که در زمین حضور داشت، بازیکن موثری بود اما تجربه حسینی می توانست شرایط را برای پرسپولیس عوض کند که با مصدومیت او و خروجش از ترکیب درست ثانیه هایی پس از گل اول، به نوعی یک شوک به تیم وارد شد.

مربی سال‌های دور پرسپولیس ضمن دفاع و حمایت از کادر فنی به خبرنگار برنا گفت: یحیی مربی خوبی است و در کنار او مربیان و کمک های خوبی حضور دارند که در این فصل برای موفقیت پرسپولیس زحمات زیادی را کشیدند. عامل اصلی ناکامی پرسپولیس در کسب عنوان قهرمانی مهره های ضعیف و ناکارآمدی بود که این فصل در پرسپولیس حضور دارند. بعضی از بازیکنان اصلا در حد و اندازه های تیم نبودند و در زمان زیادی از فصل دست گل محمدی و کادرش روی نیمکت هم بسته بود تا در برهه های حساس، نتوانند به کمک تیم بیایند.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1140578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =