هنوز هدفم آقای پاس گلی لیگ است/ باید گل‌گهر را شکست می‌دادیم

محسن آذرباد علیرغم شکست تیمش در دربی کرمان می‌گوید بابت افزایش تعداد پاس‌های گلش خوشحال است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر دربی استان کرمان با تقابل دو تیم گل گهر سیرجان و مس رفسنجان برگزار شد که با برتری تیم سیرجانی خاتمه یافت. محسن آذرباد در مورد شکست ۲ بر یک تیمش مقابل شاگردان امیر قلعه نویی به خبرنگار ما گفت: اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم باید با اختلاف سه چهار گل تیم حریف را شکست می‌دادیم اما متاسفانه نتوانستیم موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم و در عین حال حریف بهتر از فرصت‌هایش استفاده کرد و ما را شکست داد و متاسفانه نتیجه دلخواهمان را به دست نیاوردیم.

این بازیکن در مورد حضور هوادارانشان عنوان کرد: فکر میکنم هواداران بازی جذابی دیدند ولی نتیجه آن چیزی که دلمان می‌خواست و آنها می‌خواستند نشد.

کاپیتان مس که پاس گل تیمش را داد در این باره گفت: من چندین پاس به منشا و میثم تیموری دادم که تبدیل به گل نشد ولی بالاخره یک پاس به میثم تیموری دادم که او گل زد. خوشحالم که تعداد پاس‌هایم به عدد ۱۰ رسیده است چرا که هنوز هم هدف آقای پاس گل این فصل مسابقات را دنبال می‌کنم.

آذرباد در پایان در مورد دیدار پیش روی مس رفسنجان با صنعت نفت آبادان افزود: بازی سختی با تیم آقای منصوریان داریم اما برنامه ریزی می‌کنیم که پیروز شویم و دوباره جایگاه چهارمی را به دست بیاوریم.

کد خبر: 1140622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =