نامجومطلق: جام طلایی حق استقلالی‌ها است

پیشکسوت استقلال با تمجید از شکست ناپذیری این تیم اظهار داشت که اعطای جام طلایی حق استقلالی‌ها است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مجید نامجومطلق درباره قهرمانی استقلال آن هم در فاصله سه هفته تا پایان لیگ به خبرنگار ما گفت: این استقلال شایستگی قهرمانی را داشت. بهره بردن از یک کادر مدیریت قوی و کادر فنی با دانش و بازیکنان باتجربه همه اینها باعث شد تا تیم استقلال با قدرت به کار خود ادامه دهد.

او در مورد جذب بازیکنان جوان که توانستند امسال در استقلال موفق باشند ادامه داد: خوشحالم که حسین زاده، حردانی، جلالی و دیگر جوانان استقلال خوب کار کردند و نکته مثبت این بود که آنها به تدریج به ترکیب تیم اضافه شدند و در کنار باتجربه‌ها کسب تجربه کردند. در نهایت همانطور که مشاهده کردید ما سه سهمیه در اردوی تیم ملی امید داریم.

پیشکسوت استقلال درباره کسب جام طلایی عنوان کرد: تا به حال هیچ تیمی در لیگ برتر بدون باخت به قهرمانی نرسیده است. انشاالله در این سه بازی هم استقلال شکستی نداشته باشد و بتواند به جام طلایی برسد و فوتبال ایران را به شکلی دیگر به دنیا معرفی کند.

نامجومطلق در پایان یادآور شد: امیدوارم با حفظ شاکله تیمی و داشتن ثبات مدیریتی تیم استقلال بتواند به موفقیت‌های خود در فصل بعد و فصل‌های بعدی نیز ادامه دهد.

کد خبر: 1140942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =