تکمیل پازل جنجال‌های پسر محبوب تیم ملی

باید برگردیم به المپیک توکیو ۲۰۲۰. جایی که برخلاف انتظارات تیم ملی والیبال کشورمان زودتر از حد تصور از دور مسابقات کنار رفت و اما این تنها اتفاق مهم ماجرا نبود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، المپیک توکیو ۲۰۲۰، آخرین حضور سعید معروف در تیم ملی را نظاره گر بود البته ناگفته نماند که پیش از این شنیده شده بود که این المپیک، آخرین حضور سعید معروف در تیم ملی خواهد بود.

سعید معروف بدون هیچ مراسم خداحافظی و مصاحبه‌ای، مستقیم توکیو را به مقصد آمریکا ترک کرد و اما این همه ماجرا نبود. او در این پست اینستاگرامی صحبت‌های خود را با علاقه مندان به دنیای والیبال در میان گذاشت.

وی در این پست نوشت:
سلام به همه عزیزان ... بعد از چند هفته از آخرین بازی های ملی لازم دونستم چند نکته رو به علاقه مندان والیبال توضیح بدم. این اطمینان رو به همه عزیزان میدم که تصمیم بنده در مورد خداحافظی از بازی‌های ملی نه تنها احساسی نبوده بلکه از مدتها پیش همه جوانب ان در نظر گرفته شده و در نهایت عملی شد هر چند که به هیچ عنوان تصمیم راحتی برایم نبود. تمام این سالها تلاشم بر این بود که نماینده خوبی برای کشورم و مردم عزیزم بوده باشم که با توجه به پیامهای سرشار از محبتی که از شما دریافت کردم یقین دارم که نمره قبولی از شما گرفته ام. کاش‌میتونستم تمامی این سالها رو براتون خلاصه کنم ولی بعید میدونم بشه بیست سال فعالیت ورزشی در رده های مختلف سنی رو، تو چند خط نوشت. عشق به والیبال به قدری بود که به تنهایی بتونه سختی مسیر این چند سال رو کمتر بکنه و منو خوشحال نگه داره ولی مهمتر از همه ی اینها عشقی بود که شما مردم عزیز به والیبال دادید و چنان انگیزه ای ایجاد کردید که باعث شده فقط و فقط به خوبی ها و لذتهای این مسیر فکر کنم و بتونم سالها با خاطراتی که ساختید زندگی کنم. در نهایت به خاطر وقت آزاد بیشتری که نصیبم شده ترجیح دادم که همزمان با بازی در تیم های باشگاهی، فعالیتم تو زمینه های مختلف والیبال رو ادامه بدم چون به هیچ عنوان قصد ندارم از والیبال جدا باشم. دست همه عزیزانی که همیشه حامی‌ بنده بودند رو میبوسم و قدردانتون خواهم بود.

یک مصاحبه جنجالی در رادیو!
سعید معروف پس از افتادن این اتفاقات، مصاحبه جنجالی را علیه وزارت ورزش در رادیو کرد و این موضوع موج جدیدی را در فضای مجازی به راه انداخت و مخالفین و موافقین، هرکدام به نوعی، در مورد این موضوع نظر دادند. سعید معروف در بخشی از مصاحبه خود گفت: با حضور سلطانی‌فر، وزیر ورزش (1400-1395)، سال‌های سیاهی در ورزش ایران حاکم شد. تمام تمرکز وی روی پوکر یا گلات کردن یک تیم بود و کلیت ورزش فراموش شده بود. این اولین انتقاد از وزیر ورزش نبود اما به نظر می رسید فشار روحی و ناامیدی نسبت به خوب شدن اوضاع، باعث شد تا سعید معروف دیگر کاپیتان تیم ملی نباشد!

معتقد بودند شاید برگردد!
 برخی از مسئولان تیم ملی والیبال و البته هواداران این ورزش، معتقد بودند که احتمال دارد سعید معروف برگردد و شاید تمام این اتفاقات پس از مدتی از تب و تاب بیفتد و تیم ملی باز هم شاهد کاپیتان معروف باشد. اتفاقی که قرار نیست هرگز رخ دهد.

خداحافظی رسمی شد
روز گذشته و در حاشیه دیدار پیکان و سانتوری سانبردز ژاپن که با قهرمانی پیکان به پایان رسید، سالن ۱۲ هزار نفری آزادی نیز شاهد یک اتفاق دیگر بود.
سعید معروف رسماً خداحافظی کرد.

کاپیتان تیم والیبال پیکان که پیش از این اعلام کرده بود از تیم ملی هم خداحافظی کرده در میان تشویق تماشاگران و با چشمانی اشکبار خداحافظی خود را رسمی کرد. باشگاه پیکان هم پیراهن شماره ۴ خود را برای همیشه به احترام سعید معروف بایگانی کرد.

کد خبر: 1141245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =