مدیرعامل شهداب: سعید معروف درخواست مالی نداشت

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد درباره وضعیت قرارداد سرمربی این تیم گفت: با تندروان قرارداد سفید امضا کرده‌ایم و ادامه همکاری با او ربطی به نتیجه جام باشگاه‌های آسیا ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امیر شرافت، مدیرعامل باشگاه شهداب یزد در نشست خبری قبل از اعزام به بحرین و در پاسخ به این سوال که از اردوی تیم ملی با بازیکنان شما تماس گرفته‌اند تا آنها را جذب کند آیا این اتفاق برای بازیکنانی افتاده که قرارداد ندارند، بیان کرد: مذاکره با بازیکن امری حرفه‌ای است. بازیکنان یزد تا پایان جام باشگاه‌ها قرارداد دارند. آقای میلاد تقوی با من تماس گرفتند که مدرکی در این زمینه نداریم اما گفتم مدرکی نیاز نیست. متاسفانه تماس‌هایی با بازیکنان ما شد که شهداب دنبال یار خارجی است و در روزهای پایانی نام شما را خط می‌زند. سرمربی ما مجبور شد اسامی را در اردو بخواند. انتظار داریم ما را تیم ملی بدانند.

سعید معروف رسماً به شهداب پیوست

شرافت با بیان اینکه باشگاه شهداب یزد در حال حاضر با عملکردی که در پنج سال گذشته داشته مورد قبول مردم استان بوده است، ادامه داد: طبق آمارها از زمان قهرمانی سال گذشته فروش توپ والیبال در استان سه برابر توپ فوتبال شده است. مردم دنبال می‌کنند و این باعث خوشحالی است. تمام خواسته ما حفظ شور و نشاط سطح جامعه است. از مسئولان می‌خواهیم ما را حمایت معنوی کنند. اگر کم و کاستی بود به ما مشورت بدهند و حضورشان کنار تیم پررنگ‌تر باشد تا با این شرایط سخت روند تیمداری خود را ادامه بدهیم.

او در ادامه افزود: آقای داورزنی و آقای مرادی همواره مثل پدر کنار باشگاه بودند. هر مشکلی پیش می‌آمد از  هیچ کمکی دریغ نمی‌کردند. انتشار دارم سایر دستگاه‌های فدراسیون هم مثل این عزیزان کنار تیم باشند. ما چندین بازیکن ملی‌پوش در اختیار داریم امیدوارم سایر ارکان فدراسیون با ما همسو باشند و افتخارآفرینی کنیم.

او در مورد ادامه همکاری با مهدوی مهدوی و جذب سعید معروف برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا گفت: مهدوی برای چهارمین سال با ما تمدید کرد و دوست داریم در اینجا از والیبال خداحافظی کند. سعید معروف هم جزو مفاخر والیبال دنیاست. وقتی برای حضور در بحرین با او صحبت کردیم بدون اینکه کوچکترین درخواست مالی داشته باشد، دوست داشت در تیم و کنار مهدوی باشد. اول از همه هم گفت اگر قرار است مهدی ناراحت شود نمی‌آیم. گفتیم پیشنهاد خود آقای مهدوی است. آقای معروف پنجشنبه و شنبه بازی دارد و بعد قرارداد منعقد می‌شود تا همه چیز رسمی شود.

شرافت در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد بین فدراسیون والیبال و شهداب یزد یک نوع تقابل شکل گرفته و نمونه آن جذب امیر خوش‌خبر پس از قطع همکاری با تیم ملی است، گفت:  هیچ اختلافی با فدراسیون نداریم. وقتی اسم فدراسیون می‌آید منظور رئیس و اعضای هیات رییسه هستند. پدر من عضو هیات رئیسه است و تعامل خوبی داریم. یکسری شیطنت‌ها انجام می‌شود که طبیعی است چون وقتی مجموعه‌ای خصوصی کار می‌کند  برای یکسری دوستان خوشایند نیست اما ما به کار خود ادامه می‌دهیم. از روز اول هم درخواست همکاری با آقای خوش‌خبر داشتیم و خوشبختانه این اتفاق افتاد.

او در مورد ادامه همکاری با محمدرضا تندروان سرمربی این تیم گفت: با تندروان قراداد سفید امضا کرده‌ایم و ادامه همکاری با او ربطی به نتیجه جام باشگاه های آسیا ندارد. تا دو سال دیگر با او ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1179811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =