گروسی: استقلال منطقی کار کرد و اسیر احساسات نشد

پیشکسوت استقلال گفت: یکی از نقاط قوت استقلال این بود که سرمربی به انتقادات بیهوده توجهی نکرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محسن گروسی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، درباره روند استقلال در بازی‌های امسال اظهار داشت: استقلال از ابتدای فصل نسبت به سالیان گذشته متفاوت کار کرد. از شیوه تمرین گرفته تا جذب بازیکنان جدید. از طرفی سرمربی آبی‌ها برخوردهای خوبی با بازیکنان داشت. هرجا نیاز بود قاطعانه عمل کرد و هر جا نیاز نبود منعطف بود. کادر فنی و مدیریت امسال همبستگی و اتحاد خوبی داشتند. شروع فصل هم بسیار خوب بود و برخلاف هر سال، امتیازات خوبی جمع شد. نوسان در دوره گریبانگیر استقلال شد اما این مساله به خوبی مدیریت شد.

بیشتر بخوانید:

رشیدی: استقلال نباید فکر کند بازی‌های راحتی دارد

وی درباره انتقادات از سبک بازی استقلال گفت: برخی می‌گفتند استقلال خوب بازی نمی کند اما واقعا استقلال بد نبود. بسیار منطقی کار می‌کرد و اصلا اسیر احساسات نمی‌شد. کادر فنی می‌دانست چه می‌خواهد و روی راهی که در پیش گرفت پافشاری کرد. یکی از نقاط قوت استقلال این بود که سرمربی به انتقادات بیهوده توجهی نکرد و ماحصل آن هم یک قهرمانی با آمار بسیار خوب بود.

آیا مجید در مربیگری پیشرفت کرده؟ گروسی اینگونه پاسخ داد: قطعا. به تعویض‌های استقلال دقت کنید که همیشه منطقی بود و کار را درآورد. تعویض‌های او همیشه کار را به سود استقلال تغییر می‌داد.


مهاجم اسبق آبی‌پوشان درباره وضعیت خط حمله استقلال گفت: خط حمله استقلال بین برترین خطوط حمله لیگ بوده و این یعنی عملکردی خوب. در کل استقلال هم در زمینه کارهای دفاعی و هم کارهای هجومی خوب بوده که توانسته قهرمانی به دست بیاورد اما می‌توانست در زمینه گل‌های زده بهتر کار کند. به طور مثال در بازی مقابل آلومینیوم می‌توانست چند گل بزند. من به همه اعضای تیم نمره قبولی می‌دهم.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره بازی مقابل مس عنوان کرد: استقلال قهرمان شده اما چه بهتر که با تمام وجود به کار ادامه دهد و با رکوردی خوب لیگ را به پایان برسد. مخصوصا این که شکست‌ناپذیر بماند و در تاریخ ماندگار شود. ۲ تا ۹۰ دقیقه مانده و امیدوارم این مساله رخ دهد. به نظرم آبی‌ها با تمام قدرت مقابل مس بازی کنند و به فکر برد باشند.

گروسی درباره آینده استقلال گفت: مجیدی نشان داد از نظر مربیگری در سطح بالایی قرار دارد. از نظر انتخاب بازیکن هیچ اشتباهی نداشته چه ایرانی و چه خارجی. حتی ژستد هم که با انتقادات مواجه است را بازیکنی تاثیرگذار می‌دانم. روند استقلال مثبت است اما تنها مساله‌ای که می‌توانم بازگویی کنم جذب یک بازیساز و یک مهاجم گلزن است. استقلال ضعفی ندارد. دروازه‌بان عالی است، خط دفاعی خوب کار کرده و با حضور مرادمند و یزدانی بهتر هم می‌شود.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1141752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =