حفاظت فیزیکی اشیا با استفاده از «سامانه هوشمند حفاظت و مانیتورینگ»

مدیر شرکت داده‌گستر شتاب جنوب درباره کاربردهای سامانه هوشمند آنلاین حفاظت و مانتورینگ گفت: این محصول در زمینه دورپایی و حفاظت فیزیکی اشیا، جمع‌آوری داده و ارسال آنلاین به سرور از اینترنت و کنترل از راه دور تجهیزات محلی، کنترل فرآیندهای صنعتی از دور کاربرد دارد.

حسین تراحی مدیر شرکت داده‌گستر شتاب جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به حوزه فعالیت این شرکت عنوان کرد: فعالیت این شرکت در زمینه پایش، مانیتورینگ، نمایش اطلاعات سنسورها و اسکادا و ارتباط دوسویه بر مبنای پروتکل‌های اینترنت اشیاء است.

وی ادامه داد: شرکت ما معمولا در زمینه صنعت و  قسمت‌هایی که شرکت‌های دیگر ورود نکرده‌اند و نیاز به هوشمندسازی و اتوماسیون دارد وارد شده است.

تراحی با تاکید بر نو بودن ایده ساخت محصولات این شرکت بیان کرد: محصولاتی که تاکنون تولید کرده‌ایم براساس نیاز صنعت طراحی شده‌اند، انحصاری هستند و پیش از این در داخل یا خارج از کشور ساخته نشده‌اند. معمولا محصولات ما  در قالب اپلیکیشن‌، نرم‌افزار و سخت‌افزار طراحی و ساخته می‌شوند. 

این پژوهشگر درباره کاربردهای سامانه هوشمند آنلاین حفاظت و مانتورینگ گفت: از کاربردهای این محصول، دورپایی و حفاظت فیزیکی اشیا، جمع‌آوری داده و ارسال آنلاین به سرور از اینترنت و کنترل از راه دور تجهیزات محلی، کنترل فرآیندهای صنعتی از دور و نصب سنسور در شبکه توزیع و ارسال سیگنال خطا برای رویت‌پذیر کردن اجزای مختلف شبکه و امکان کنترل و مدیریت خطا است.

وی افزود: ویژگی‌های مهم این دستگاه شامل بومی‌سازی و سفارشی‌سازی محصول، پایین بودن توان مصرفی دستگاه، خود حفاظتی بخش سخت‌افزاری، امکان اعمال همه تنظیمات از دور و ارزانی و سرعت در ارسال هشدار است.

خبرنگار: فاطمه لشنی زند

انتهای پیام/

کد خبر: 1142672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =