لاغری/ کاهش چربی شکم در کمترین زمان ممکن

اگر روزانه حدود ۲ تا ۳ فنجان سبزیجات بخورید تا ۲ هفته آینده میزان کالری خود را کاهش خواهید داد. وعده های غذایی خود را قبل از استفاده از غذاهای دارای کالری بالا با سبزیجات شروع کنید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سبزیجات کالری نسبتاً کمی دارند و حاوی مقدار زیادی ویتامین ، آنتی اکسیدان و فیبر هستند تا سلامتی و رضایت شما را حفظ کنند. اگر روزانه حدود ۲ تا ۳ فنجان سبزیجات بخورید تا ۲ هفته آینده میزان کالری خود را کاهش خواهید داد. وعده های غذایی خود را قبل از استفاده از غذاهای دارای کالری بالا با سبزیجات شروع کنید.

بیشتر بخوانید:

لاغری/ رژیم سوپ کلم ۵ الی ۷ کیلو کاهش وزن در یک هفته

در هر وعده غذایی پروتئین بدون چربی بیشتری مصرف کنید تا عضلات سریعتر ساخته شوند. پروتئین به ایجاد توده عضلانی بدون چربی کمک می کند ، به این معنی که کالری بیشتری در طول روز خواهید سوزانید در کل ۱۵٪ تا ۲۰٪ کالری دریافتی روزانه خود را به پروتئین های بدون چربی اختصاص دهید .

منابع پروتئینی غیر گوشتی لوبیا ، نخود فرنگی و عدس هستند. به اندازه کافی کلسیم و ویتامین D بخورید. زنان زیر ۵۰ و مردان زیر ۷۰ سال هر روز به ۱۰۰۰ میلی گرم کلسیم و ۶۰۰ IU ویتامین D نیاز دارند.  بیشتر بخوانید: زندگی انگل ها غلات فرآوری شده را با غلات غنی از فیبر جایگزین کنید. غلات فرآوری شده (مانند نان سفید ، پاستاهای آرد سفید و برنج سفید) هستند اما غلات کامل نیز فیبر زیادی دارند و می توانند در طی ۲ هفته نفخ شکم را کاهش دهند.

نان گندم سبوس دار ، کینوا ، برنج وحشی ، عدس ، لوبیا ، کلم بروکسل ، کلم بروکلی ، بلغور جو دوسر ، سیب ، موز ، دانه کتان و دانه های چیا فیبر زیادی با کیفیت دارند. در حالی که خوردن حداکثر ۳۰۰ گرم کربوهیدرات در روز (برای یک رژیم ۲۰۰۰ کالری) طبیعی تلقی می شود ، برای ۲ هفته آینده میزان مصرف خود را به حدود ۵۰ تا ۱۵۰ یا ۲۰۰ گرم کربوهیدرات کاهش دهید تا سریعتر وزن شما کاهش یابد. ورزش به طور منظم  ورزش یکی از بهترین کارهایی است که می توان برای یک زندگی طولانی و سالم و جلوگیری از بیماری انجام داد.

از مزایای شگفت انگیز ورزش برای سلامتی کمک به کاهش چربی شکم است. تمرین با وزنه و ورزش های هوازی باعث کاهش چربی در بدن می شود. ورزش های هوازی مانند راه رفتن ، دویدن و شنا است. ورزش همچنین منجر به کاهش التهاب ، کاهش سطح قند خون و بهبود سایر مشکلات متابولیکی مرتبط با چربی اضافی شکم می شود.  حداقل ۵ یا ۶ روز در هفته ۳۰ یا ۴۰ دقیقه ورزش هوازی انجام دهید مانند آهسته دویدن ، دویدن یا پیاده روی سریع. ورزش هوازی همچنین باعث ترشح اندورفین می شود که بعد از یک جلسه تعریق خوب احساس شادی و اعتماد به نفس بیشتری در شما ایجاد می کند. احساس خوب به شما کمک می کند کالری خود را کاهش می دهید و خیلی بیشتر تحرک داشته باشید.

منبع: سیو طب

انتهای پیام/

کد خبر: 1142778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =