وضعیت جاده‌ها / چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شدند

محورهای کندوان و هراز در صورت ترافیک سنگین امروز یک طرفه می‌شوند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علی زندی فر در مورد آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز اظهار داشت: محدودیت تردد در محور کرج ـ چالوس از ساعاتی قبل اعمال شده است.

وی افزود: تردد انواع خودرو از محدوده بیلقان به سمت مازندران ممنوع است و تردد به سمت کرج یکطرفه شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با بیان اینکه این محدودیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی اجرا شده است، بیان کرد: این محدودیت شامل بخشی از آزادراه تهران شمال نیز شده ‌و بعد از تخلیه با ترافیکی تردد در محور به صورت بر می‌گردد.

زندی فر با اشاره به افزایش حجم خودروها در ساعات آینده در مسیرهای منتهی به تهران عنوان کرد: رعایت سرعت مطمئنه و رعایت قوانین رانندگی برای جلوگیری از هرگونه حادثه ناگوار باید مد نظر و اهتمام رانندگان قرار گیرد

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسیله نقلیه در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۵ و ۱۶ خرداد از ساعت ۱۳ تا ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه می‌شود.

بیشتر بخوانید

یک فوتی و ۵ مصدوم در حادثه رانندگی محور سلفچگان

بر اساس گزارش این مرکز تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۴ خرداد در مسیر رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز، مسیر آب اسک به رودهن محدوده مشاء یک طرفه خواهد شد.

آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه از محور هراز ممنوع است.

تردد موتورسیکلت‌ها تا صبح روز دوشنبه ۱۶ خرداد درهمه محورهای سه گانه، تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز از مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع خواهد بود.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.

محورهای کندوان و آزادراه تهران شمال دیروز هم به علت ترافیک سنگین از شمال به جنوب یک طرفه شدند.

*آخرین وضعیت محورهای شمالی:

- ترافیک سنگین در محور چالوس - کرج حدفاصل مرزن آباد تا هزارچم و پیچ سرهنگ تا نسا

- ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب حدفاصل نارنجستان تا تونل شماره یک، وانا تا گزنک، آب اسک تا پلور و منظریه تا ورودی تونل مشا

- تردد روان در محور فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

*محور مسدود شریانی :

1) ریگان - ایرانشهر

*محورهای دارای انسداد فصلی:

1) وازک - بلده

2) هشتگرد - طالقان

3) لاسم - ارجمند

انتهای پیام /

کد خبر: 1143065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =