نمازی: بازی نکردن با تیم‌های بزرگ به ضرر ایران می‌شود

کارشناس فوتبال ایران گفت: بازی نکردن با تیم‌های بزرگ به ضرر ایران می‌شود و چاره‌ای نیست. خیلی‌ها بالای گود نشسته‌اند و تصور می‌کنند که تدارک بازی دوستانه راحت است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امید نمازی، در مورد همگروهی ولز با ایران، اظهار داشت: تیم ملی فوتبال اوکراین را بهتر از ولز دیدم و حق اوکراین بیشتر از این چیزها بود. برخی اوقات تیم برتر زمین شکست می‌خورد و این اتفاق برای اوکراین با یک گل به خودی افتاد. نتیجه‌ای که رقم خورد و ولز در گروه B قرار گرفت به نفع ایران شد.

بیشتر بخوانید:

کاوه رضایی و استقلال؟ آماده برای امضا!

وی در مورد عدم برگزاری دیدارهای بزرگ برای تیم ملی فوتبال ایران، عنوان کرد: مشخص است که بازی نکردن با تیم‌های بزرگ به ضرر ایران می‌شود و چاره‌ای نیست. خیلی‌ها بالای گود نشسته‌اند و تصور می‌کنند که تدارک بازی دوستانه راحت است. هر کشوری با ایران بازی نمی‌کند چون تقویم تیم‌های بزرگ دنیا پر است و نمی‌توانند بیشتر از بازی‌هایی که تدارک دیده‌اند، مسابقه دیگری داشته باشند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران افزود: دوستان دیر به فکر انجام بازی تدارکاتی افتاده‌اند و تقویم بازی‌های هیچ کشوری جای خالی برای ما ندارند. متاسفانه کسانی که در فدراسیون فوتبال مسئولیت دارند، همه کارها را می‌گذارند برای دقیقه آخر.

از نظر هماهنگی در شرایط خوبی نیستیم

نمازی درباره شرایط آماده‌سازی ملی‌پوشان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تاکید کرد: لژیونرها وقتی به مسابقات جام جهانی می‌آیند که از نظر آمادگی جسمانی در شرایط ایده‌آلی به سر می‌بردند. جام جهانی قبلی بازیکنان خسته از بازی‌های باشگاهی، به تیم ملی ملحق می‌شدند. باید ابتدا ریکاوری می‌کردند و بعد تمرینات را استارت می‌زدند. لژیونرهای ما شرایط خوبی دارند و در داخل جریان بازی تنها امید تیم خواهند بود.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به اینکه فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، گفت: انگلیس به مجارستان‌ باخت، چه کسی فکر می‌کرد که این اتفاق در فوتبال رخ دهد. ان‌شالله اتفافات خوبی در جام جهانی برای تیم ملی ایران بیفتد. آماده بودن ملاک اصلی برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی است. البته بازی تدارکاتی به همه تیم‌ها کمک می‌کند تا با آمادگی بهتری در مسابقات شرکت کنند، اما تیم ملی فوتبال ایران از نظر هماهنگی زیاد در شرایط خوبی نیست و از سایر تیم‌های گروه عقب هستیم. امیدوارم حداقل دلسوزان در ایران، فوتبال را از این شرایط در بیاورند و شرایط بهتر از این شود.

مجیدی ساختار خوبی به استقلال داد

نمازی در خصوص جدایی فرهاد مجیدی از استقلال خاطرنشان کرد: مجیدی مربی حرفه‌ای است، پیشنهاد خوبی به او شد و هر مربی هم بود به این پیشنهاد فکر می‌کرد. «اریک تن‌هاگ» سرمربی فصل قبل آژاکس به منچستریونایتد آمد که این اتفاق در فوتبال دنیا معمولی است، اما افکار ما حرفه‌ای نیست. مجیدی دیگر در امارات مشکل زمین تمرین ندارد و از نظر مسائل مالی هم مشکلات ایران را نخواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موفقیت در فوتبال امارات خیلی ساده نیست و خیلی از مربیان بزرگ‌ دنیا در آنجا موفق نبودند. کار کردن در امارات سخت است و محک خوبی برای مجیدی است که چند مرده حلاج است. فرهاد مجیدی سابقه کمی در مربیگری دارد، اما او یکی از بهترین‌های لیگ‌ برتر فوتبال ایران بود.‌ مجیدی ساختار خوبی به تیم فوتبال استقلال داد به طوری که در ۳۰ بازی تنها ۱۰ گل خورد و بدون شکست قهرمان شد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1143927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =