درویش راه بهانه جویی گل محمدی را بست

به نظر می‌رسد اظهارات جنجالی مدیرعامل پرسپولیس در تلویزیون با یک هدف خاص مطرح شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از نتایج نامطلبوب پرسپولیس در فصل پیش شایعاتی مبنی بر کناری یحیی گل محمدی به گوش می‌رسید، اما حمایت قاطع رضا درویش مدیرعامل این باشگاه و اعلام ادامه همکاری با گل محمدی، این شایعات را در نطفه خفه کرد.

بر اساس شنیده ها ادامه همکاری با گل محمدی مطابق میل باطنی مدیر عامل پرسپولیس نبوده اما قرارداد دوساله و رقم بالای قرارداد گل محمدی ، عملا اختیار برکناری این مربی را از رضا درویس سلب می‌کرد. با قطعی شدن ماندگاری یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، مدیران این باشگاه، زودتر از تیم های دیگر وارد بازار نقل و انتقالاتی شدند تا ناکامی فصل گذشته را جبران کنند.

رضا درویش که علیرغم میل باطنی‌اش یحیی گل محمدی را حفظ کرد صبح دیروز در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرده بود تا درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس به گفت و گو بپردازد به شایعات مطرح شده درباره قرارداد سرمربی این تیم واکنش نشان داد. او در مورد اینکه آیا ادامه همکاری با گل محمدی به رقم قرارداد او که گفته می شود حدود ۴۰میلیارد است ربطی دارد، گفت: شاید مقداری کمتر باشد اما ربطی ندارد. او اعلام کرد حاضرم بدون اینکه وجهی از باشگاه بگیرم بروم.

به نظر می‌رسد افشای رقم قرارداد گل محمدی از سوی مدیر عاملی با تجربه در راستای جلوگیری از بهانه های جویی های احتمالی او در صورت ناکامی انجام شده است. اتفاقی که ناراحتی سرمربی پرسپولیس را در پی داشت تا باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کند و بگوید منظور  درویش قرارداد سه ساله یحیی بوده نه دو ساله!

کد خبر: 1144564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =