لیگ ملا های والیبال ۲۰۲۲ / تیم ملی ایران اسلوونی را پشت سر گذاشت

تیم ملی والیبال ایران در یک بازی آسان توانست اسلوونی را مقتدرانه شکست دهد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (جمعه)، به مصاف تیم والیبال اسلوونی رفت و در یک بازی یکطرفه توانست با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲/ تیم ملی ایران حریف ایتالیا نشد

والیبال ایران در سومین مسابقه خود در هفته سوم، با ترکیب میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور برابر اسلوونی کار را آغاز کرد.  

در ست نخست این دیدار، والیبال ایران تیم برتر میدان بود و توانست با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی دست یابد. در ست دوم این مسابقه، تیم ایران عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و موفق شد با نتیجه یک طرفه ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی برسد تا ایران در این بازی، با نتیجه ۲ بر صفر از حریف پیش بیفتد.

در آغاز ست سوم این مسابقه، اسلوونی حرفی برای گفتن نداشت و ایران توانست در یک بازی مقتدرانه با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی برسد تا اسلوونی در این رقابت، با نتیجه سنگین ۳ بر صفر از بلندقامتان ایران شکست بخورد.

در لحظات پایانی این بازی، درگیری بین دو تیم پیش آمد که در آخر ختم به خیر شد.

به گزارش ایسنا، در دیگر بازی های برگزار شده والیبال هلند و بلغارستان به مصاف هم رفتند که  بلغارستان در این مسابقه سه بر یک هلند را شکست داد تا به دومین برد خود دست یابد و 9 امتیازی شود. با توجه به این‌که تیم‌های اسلوونی و ایران بعد از هلند در رتبه‌های هشتم و نهم جدول قرار داشتند، شکست هلند خبر خوشی برای این دو تیم بود.

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی در این بازی، به دلیل اینکه اسلوونی حریف مستقیم ایران بود جای این تیم را در جدول رده بندی گرفت.

باتوجه به آخرین نتایج کسب شده تیم ملی والیبال ایران با 6 پیروزی در رده هشتم این مسابقات ایستاده است. تیم ملی والیبال هلند هم با 6 پیروزی در رده هفتم جای گرفته است.

باتوجه به صعود هشت تیم به مرحله بعدی این رقابت‌ها می توان گفت که این برد برای ایران بسیار ارزشمند بود و با این پیروزی تیم ملی والیبال ایران یک گام به صعود نزدیک شد.

والیبال ایران در چهارمین بازی خود در هفته سوم این رقابت‌ها شنبه ۱۸ تیر از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف صربستان خواهد رفت.

انتهای پیام

کد خبر: 1146993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =